Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwanen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwanen...

Reacties en tips altijd welkom..
    Ik moet nog veel leren maar vind het fijn om er mee bezig te zijn

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]
    Last edited by Darluty; 9 mei 2011, 20:32.

Re: Zwanen...

hey

Beide foto's zitten wat krap in hun jasje , mooier zou zijn als je ruimte laat in de zwemrichting van de zwaan, foto 1 is gewoon net niet scherp genoeg en is het wit behoorlijk uitgebrand(zit geen detail meer in ) Foto 2 is wel iets scherper en, door dat hij iets donkerder is , beter belicht. Ook hier had een beetje meer ruimte denk ik goed gedaan aan de compositie. Een zwaan fotograferen tegen een donkere achtergrond is overigens een hele opgave, je bent al heel snel onder of overbelicht. Wat belichting betreft is je dat bij foto 2 heel aardig gelukt dus best een compliment waard. Nu nog je beeld vulling en je hebt een hele mooie foto.....blijven oefenen ze komen vanzelf.
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

Comment

De zwaan staat er bij 2 en 3 beter op doordat de veren niet zijn 'uitgebrand' en je de textuur nog ziet.. maar ik vind dat het hier wat wegheeft van een nachtelijke zwempartij... in de eerste vind ik de kleuren mooier en de weerspiegeling is ook mooi.
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
        De zwaan staat er bij 2 en 3 beter op doordat de veren niet zijn 'uitgebrand' en je de textuur nog ziet.. maar ik vind dat het hier wat wegheeft van een nachtelijke zwempartij... in de eerste vind ik de kleuren mooier en de weerspiegeling is ook mooi.
        Ik geef Linsey hier volkomen gelijk in. Zijn de foto's 's nachts genomen?

Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
          Ik geef Linsey hier volkomen gelijk in. Zijn de foto's 's nachts genomen?

Tom
          De foto's zijn niet 's nachts genomen maar 's avonds rond 21u...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
            Juist Linsey doch de scherpte is onvoldoende bij 1. En trouwens, ik merk daar mooi sfeerlicht boven de zwaan. Misschien wat meer ruimte zoals Wim opmerkt zou aangewezen zijn.
            Lees ook Wim's citaat
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
            X