Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afbraak klaar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afbraak klaar.

    Wat gaat het snel ! We zijn al bij "urban" aangekomen. Leeggehaald, verlaten en nu klaar voor de afbraak.



    Vooraf dank voor het kijken en de reacties.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Afbraak klaar.

    Mag ik deze eens in zwartwit zien? Nu twijfel ik: ik zie de verlatenheid wel, maar dat felle blauw vind ik niet zo geweldig.
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #3
      Re: Afbraak klaar.

      Ik vind de verlatenheid ook mooi weergegeven Raymond. Ook de diepte in de foto vind ik knap. Een knappe foto dus

      Tom
      Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
      Mijn Website

      Comment


      • #4
        Re: Afbraak klaar.

        Wat een diepte zeg of ik er in loop
        grt,
        Pimpeltje
        Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
        Pimpel

        Comment


        • #5
          Re: Afbraak klaar.

          Het blauwgroen vind ik juist een meerwaarde voor de foto... Mooie diepte en idem foto wat mij betreft.
          Wat ik wel zie, is dat de foto nogal wat ruis vertoont (vnl. in het wit en het blauwgroen gedeelte). 'k Weet niet of je er bewust voor gekozen hebt of niet?
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Afbraak klaar.

            Belichting en DOF maar er zit behoorlijk wat ruis in ISO ??
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Afbraak klaar.

              Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
              Het blauwgroen vind ik juist een meerwaarde voor de foto... Mooie diepte en idem foto wat mij betreft.
              Wat ik wel zie, is dat de foto nogal wat ruis vertoont (vnl. in het wit en het blauwgroen gedeelte). 'k Weet niet of je er bewust voor gekozen hebt of niet?
              De ruimte was al behoorlijk vervuilt en daarom de ruis er mooi ingelaten, dus bewust Nelita. Mocht voor mijn part nog vuiler maar daar zat de tijd der leegstand voor iets tussen : te kort !

              Iedereen bedankt voor commentaren
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Afbraak klaar.

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                De ruimte was al behoorlijk vervuilt en daarom de ruis er mooi ingelaten, dus bewust Nelita. Mocht voor mijn part nog vuiler maar daar zat de tijd der leegstand voor iets tussen : te kort !
                Ik dacht het wel! Bewuste keuze van de fotograaf en ik vind het hier ook wel passend.
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Afbraak klaar.

                  ik vind het een goede foto.
                  een mooi beeld,
                  maar misschien technisch nog te verbeteren.
                  ( iets opscherpen, tonvorming en perspectief -zie rechter muur- corrigeren )
                  dat lijken misschien details, maar nu heeft de foto voor mij nog de uitstraling van een werkdocument.
                  ( ook door de ruis, maar daar is nog weinig aan te doen achteraf zonder de beeldkwaliteit aan te tasten )
                  als je nog wat gaat bijwerken, wordt de foto helemaal af om te presenteren.

                  niettemin een mooie foto van een interessante locatie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Afbraak klaar.

                    Gr, de foto gaf me ook de indruk dat de poetsdame nog niet lang genoeg weg was. Het gebouw is klaar voor afbraak maar nog niet vervallen.De container op de achtergrond trekt wel mijn aandacht naar buiten en laat zien dat alles klaar staat om uit de weg geruimd te worden.
                    De belichting is goed en de ruis stoort me hier niet
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Afbraak klaar.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                      Gr, de foto gaf me ook de indruk dat de poetsdame nog niet lang genoeg weg was. Het gebouw is klaar voor afbraak maar nog niet vervallen.De container op de achtergrond trekt wel mijn aandacht naar buiten en laat zien dat alles klaar staat om uit de weg geruimd te worden.
                      De belichting is goed en de ruis stoort me hier niet
                      Een knappe inhoudelijke analyse. Beeldtaal wordt dikwijls over 't hoofd gezien maar daar zijn begrijpelijke redenen voor Urban lijkt ook niet zo aantrekkelijk te zijn binnen BH !
                      Anaisje en ook Controle Z, oprechte dank voor jullie bemerkingen
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Afbraak klaar.

                        Om heel eerlijk te zijn Raymond...vind ik de plaats er inderdaad nog te "net" uitzien voor urban...Urban doet mij denken aan groezelig, grauw, vervallen en liefst zw/w...maar dat zal wel weer persoonlijke smaak zijn.
                        De foto op zich is voor mij goed...met ruis

                        Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Afbraak klaar.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                          Om heel eerlijk te zijn Raymond...vind ik de plaats er inderdaad nog te "net" uitzien voor urban...Urban doet mij denken aan groezelig, grauw, vervallen en liefst zw/w...maar dat zal wel weer persoonlijke smaak zijn.
                          De foto op zich is voor mij goed...met ruis

                          Groetjes
                          Marc
                          Betrapt... Ben jij anders oneerlijk ?
                          Akkoord met je omschrijving betreffende "urban" maar leg me nu eens uit onder welke categorie hij in feite thuis hoort. Heb daar ook aan getwijfeld
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Afbraak klaar.

                            Raymond...
                            Er is me altijd voorgehouden te blijven ontkennen...zelfs al is het tegendeel bewezen
                            Laat het er ons op houden dat ze hier categorieën te weinig hebben op BD
                            Misschien documentair

                            Groetjes
                            Marc
                            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Afbraak klaar.

                              Marc,
                              hier heb je een punt. Zou correcter zijn onder "documentair". Gelukkig hebben we daarom BH waar we alles kwijt kunnen
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X