Mooi van licht en scherpte. De steiger neemt je mee naar de boten en gebouwen.
Voor mij een betere vlakverdeling met de onderste paal weg en de steigers uit de hoek komend.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
... Voor mij een betere vlakverdeling met de onderste paal weg en de steigers uit de hoek komend.
Leuk dat er zo verschillende opvattingen zijn. Naar mijn smaak moet de lucht er maar af op
een centimeter (of anderhalf) na. De steiger is het beeldbepalend element en dat moet dus
behouden blijven. Sterk vind ik de lijnen die elkaar kruisen en ieder naar hun eigen paal
lopen. De palen wijzen op een lijn naar links die sterk wordt doorbroken door de twee
kruisende lijnen. Dat komt dan ook het best uit door flink aan de bovenzijde te snoeien.
Kan een heel mooie update worden van een toch al fraaie foto.
Plaatwerker, zo had ik de foto nog niet bekeken. Inderdaad die palen vormen ook een lijn die naar het midden en de boot lopen. Andere ogen, andere kijk.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
allen dank om te kijken en com..
anaisje daar heb je wel een punt,maar dan had ik beter een ander standpunt genomen denk ik
plaatwerker hierbij 1tje met minder lucht
allen dank om te kijken en com..
anaisje daar heb je wel een punt,maar dan had ik beter een ander standpunt genomen denk ik
plaatwerker hierbij 1tje met minder lucht
Dankjewel voor de update.
Maar ikzelf zou gerust verder gaan, hooguit net zo veel lucht als de gebouwen hoog zijn.
Het is gewoon een kwestie van durven. Croppen zonder restricties. Regels zijn er voor de bangen.
Dankjewel voor de update.
Maar ikzelf zou gerust verder gaan, hooguit net zo veel lucht als de gebouwen hoog zijn.
Het is gewoon een kwestie van durven. Croppen zonder restricties. Regels zijn er voor de bangen.
Comment