Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
flower power
Collapse
X
-
-
Re: flower power
Een tikkie overbelicht, maar dit is ook een moeilijke omstandigheid, zo in de zon.
Qua compo vind ik dat je hierin een keuze had moeten maken; Óf een detailopname met de kern linksonder in de hoek, óf geheel in beeld. Nu verdwijnen de buitenste randen van de bloem uit beeld, en geeft het gevoel dat de bloem wordt geknepen door de randen van de foto. Als de bloem zich in je tuin bevind, probeer dan eens onder een andere lichtomstandigheid te schieten (morgen/avond/getemperd licht door bewolking):30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHoi Nadine, welkom en al dadelijk een geslaagde opname, dat belooftToch misschien al wat ervaring ?
niet m'n eerste gemaakte foto,maar wel 1 van m'n 1ste foto's van de natuur
dank je v je reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xar Bekijk berichtEen tikkie overbelicht, maar dit is ook een moeilijke omstandigheid, zo in de zon.
Qua compo vind ik dat je hierin een keuze had moeten maken; Óf een detailopname met de kern linksonder in de hoek, óf geheel in beeld. Nu verdwijnen de buitenste randen van de bloem uit beeld, en geeft het gevoel dat de bloem wordt geknepen door de randen van de foto. Als de bloem zich in je tuin bevind, probeer dan eens onder een andere lichtomstandigheid te schieten (morgen/avond/getemperd licht door bewolking)
maar goed gezien,want ik wilde de compo geheel in beeld nemen en nu zie ik 'n kleine gemaakte fout;de randen vd bloem zijn nie zichtbaar dat maakt de foto als t ware oncompleet,maar thanks v je opmerking
de foto heb ik bij felle zon genomen,moest wel,de bloem bevindt zich nl niet in mn tuin
Comment
-
Comment