Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flower power

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• flower power

ik wil graag jullie mening horen
    alle commentaar welkom

Last edited by nadine25; 8 mei 2011, 09:28.

Re: flower power

Hoi Nadine, welkom en al dadelijk een geslaagde opname, dat belooft Toch misschien al wat ervaring ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Een tikkie overbelicht, maar dit is ook een moeilijke omstandigheid, zo in de zon.
      Qua compo vind ik dat je hierin een keuze had moeten maken; Óf een detailopname met de kern linksonder in de hoek, óf geheel in beeld. Nu verdwijnen de buitenste randen van de bloem uit beeld, en geeft het gevoel dat de bloem wordt geknepen door de randen van de foto. Als de bloem zich in je tuin bevind, probeer dan eens onder een andere lichtomstandigheid te schieten (morgen/avond/getemperd licht door bewolking)
      :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Hoi Nadine, welkom en al dadelijk een geslaagde opname, dat belooft Toch misschien al wat ervaring ?

niet m'n eerste gemaakte foto,maar wel 1 van m'n 1ste foto's van de natuur
        dank je v je reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xar Bekijk bericht
          Een tikkie overbelicht, maar dit is ook een moeilijke omstandigheid, zo in de zon.
          Qua compo vind ik dat je hierin een keuze had moeten maken; Óf een detailopname met de kern linksonder in de hoek, óf geheel in beeld. Nu verdwijnen de buitenste randen van de bloem uit beeld, en geeft het gevoel dat de bloem wordt geknepen door de randen van de foto. Als de bloem zich in je tuin bevind, probeer dan eens onder een andere lichtomstandigheid te schieten (morgen/avond/getemperd licht door bewolking)
          nu zie ik het!iets aan de foto stoorde me enorm,"er klopt iets niet" dacht ik
          maar goed gezien,want ik wilde de compo geheel in beeld nemen en nu zie ik 'n kleine gemaakte fout;de randen vd bloem zijn nie zichtbaar dat maakt de foto als t ware oncompleet,maar thanks v je opmerking

de foto heb ik bij felle zon genomen,moest wel,de bloem bevindt zich nl niet in mn tuin

Comment

ook mijn gedacht dat de bloem te krap in het kader zit
            de lichtinval vind ik wel goed
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Goed op weg

Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
              X