Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroege lent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vroege lent

    Zalige vroege lente



    Nikon D5000 - f/5.6 - 1/30 sec - ISO 200 - Brtnt 34mm - lensopng 4.6
    Last edited by Bruno D.G.; 7 mei 2011, 10:24. Reden: exif aangevuld .
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Vroege lent

    Dit is een mooie Bruno Leer je petekind maar goed op en een foto plaatsen lukt nu ook toch al. Laat maar komen, welkom en succes !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Vroege lent

      hahah bedankt voor de raad, ik ga hier nog veel leren, het is zij die me dit forum heeft doorgespeeld.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: Vroege lent

        Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
        hahah bedankt voor de raad, ik ga hier nog veel leren, het is zij die me dit forum heeft doorgespeeld.
        Dus jullie vullen elkaar perfect aan

        Mooie foto

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Vroege lent

          Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
          - Camera Model
          - Lens
          - Sluitertijd
          - Diafragma
          - ISO waarde
          - Belichtingscompensatie

          De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Vroege lent

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):


            De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
            grt,bouk.
            Heb geluisterd
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

            Comment


            • #7
              Re: Vroege lent

              Mis ik hier niet toch wat scherpte? 1/30 s en wat wind en dan heb je onvermijdelijk onscherpte in je foto.

              Groeten,

              Peter
              There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
              (Ansel Adams)

              Comment


              • #8
                Re: Vroege lent

                Mis hier ook scherpte.
                Sluitertijd had omhoog gemoeten en je diafragma had met 2.8 ook voldoende gehad denk ik.

                Verder is de achtergrond nogal storend, doordat het dezelfde kleuren bevat als de bloem op zich... waardoor deze minder opvalt..
                Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                Comment


                • #9
                  Re: Vroege lent

                  Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
                  Mis hier ook scherpte.
                  Sluitertijd had omhoog gemoeten en je diafragma had met 2.8 ook voldoende gehad denk ik.

                  Verder is de achtergrond nogal storend, doordat het dezelfde kleuren bevat als de bloem op zich... waardoor deze minder opvalt..
                  OK bedankt voor de info , te testen voor volgende keer
                  mvg Bruno D.G.
                  Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                  Comment

                  Working...
                  X