Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doel moet blijven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Doel moet blijven

[center][center]

Camera Model: Canon (Canon EOS 400D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 18,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/640 sec
    F-Number: F7,1
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/3

Re: Doel moet blijven

(Even forumtechnisch, de tweede 'center' moet zijn: [/center], met een forward slash erin.)

Mooie foto. Gebeurt heel veel op, ik vind hem echt heel leuk.
    Mijn Project 365

Comment

Ja idd ... ik had er moeten opletten .... Zijn er anders nog zaken waar ik op kan letten ivm de foto zelf?

Comment

Weet je dat je in je opening post op de 'aanpassen' knop kunt klikken om hem te corrigeren?
        Mijn Project 365

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felicia G Bekijk bericht
          Zijn er anders nog zaken waar ik op kan letten ivm de foto zelf?
          Voor mij niet echt. Er is altijd wel wat op te merken, maar ik vind dat je hem echt heel goed genomen hebt, gegeven het tafereel. Als dit mijn plaat was zou ik hem denk ik helemaal zo laten.
          Mijn Project 365

Comment

Even nog iets heel technisch, ik ben er zojuist achter gekomen dat je foto last heeft van dit probleem.

Simpel gezegd maakt het verschil of je de foto in Internet Explorer of in een andere browser (Firefox, Chrome, etc.) bekijkt. Het viel me op toen ik een opmerking wilde plaatsen over het contrast, maar voor mijn eigen beeld nog even het histogram wilde checken in GIMP. Eenmaal geopend zag hij er in GIMP beter uit, niet veel anders dan wat ik aan verbetering in gedachten had. Het verschil is het beste te zien in de donkerheid van de auto.
            Mijn Project 365

Comment

Ingenomen standpunt vind ik wel mooi ... de twee straten die zo aankomen/vertrekken vanuit dit huis. Auto die er staat mocht misschien weg, maar het gaat over een straatbeeld en in werkelijkheid staan er nu eenmaal her en der wagens ...
              Klein tipje : mocht je hier nog ietske dichter gegaan zijn met de groothoek en ietske dichter bij de grond gewerkt hebben, dan kon je het huis nog immenser in het geheel laten overkomen vermoed ik.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Vind dit een behoorlijke goede opname met een goede expressie in zwart/wit. Opname standpunt is prima en de inhoud is super. Doe zo verder
                Je foto is wel te groot, voorwaarden tot plaatsing even lezen !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                X