Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goede poging, misschien de achtergrond nog een ietsie pietsie onscherper maken door met een ietske grotere diafragmaopening te werken ? Compo is ok, opmerking van het wit volg ik Bouk.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Wit in zonlicht is altijd moeilijk. Ik zie wel nog detail in de trosroosjes, helaas ook een paar minieme witte vlekken die te veel zonlicht vangen. Op een vroeger of later tijdstip met minder zon opnieuw proberen. Of het licht proberen te temperen op de roosjes . Mooi scherp zijn de roosjes wel en de compo is ook in orde.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Voor mij wel Ik heb ook al ondervonden dat met bewerken niet alles beter word en de oorspronkelijke opname eigenlijk nog zo slecht niet is achteraf bekeken.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment