Een goed avond!
Ik las op de site van het crossparcours hier in Genk, dat het parcours veranderd was. Het was dan ook nog eens mooi weer vandaag, dus moest ik dit even gaan inspecteren. Het parcours is veel beter dan voorheen (zeker voor een fotograaf ) Natuurlijk had ik mijn camera weer bij. Het was er wel zeer stoffig door de droogte waardoor er een aantal foto's te wazig zijn. Ik heb er toch 3 goeie kunnen vinden voor vandaag ;-)
EXIF
Camera Model: Canon (Canon EOS 500D)
Lens Focal Length: 235,00 mm (- mm)
Shutter Speed: 1/200 sec
F-Number: F13,0
ISO: 100
Compensation: EV -2/3
EXIF
Lens Focal Length: 130,00 mm (- mm)
F-Number: F10,0
Compensation: EV 0/1
EXIF
Lens Focal Length: 90,00 mm (- mm)
F-Number: F11,0
Omdat ik hier maar drie foto's mag plaatsen, heb ik er ook nog eentje in fotobeoordeling Sport gezet (mijn eerste daar) Hier kan je hem vinden.
Wederom bedankt voor het kijken en de eventuele commentaren.
Tom
Ik las op de site van het crossparcours hier in Genk, dat het parcours veranderd was. Het was dan ook nog eens mooi weer vandaag, dus moest ik dit even gaan inspecteren. Het parcours is veel beter dan voorheen (zeker voor een fotograaf ) Natuurlijk had ik mijn camera weer bij. Het was er wel zeer stoffig door de droogte waardoor er een aantal foto's te wazig zijn. Ik heb er toch 3 goeie kunnen vinden voor vandaag ;-)
EXIF
Lens Focal Length: 235,00 mm (- mm)
F-Number: F13,0
EXIF
Lens Focal Length: 130,00 mm (- mm)
F-Number: F10,0
Compensation: EV 0/1
EXIF
Lens Focal Length: 90,00 mm (- mm)
F-Number: F11,0
Omdat ik hier maar drie foto's mag plaatsen, heb ik er ook nog eentje in fotobeoordeling Sport gezet (mijn eerste daar) Hier kan je hem vinden.
Wederom bedankt voor het kijken en de eventuele commentaren.
Tom
Comment