Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ah, omdat mijn lens op 1m afstand, met 200mm en een diafragma van 22 maar een scherptediepte heeft van 2 cm. Een lager diafragma vanaf op die afstand dan heb ik nog minder dan 2cm. En verder gaan staan dan, dat was ook mijn bedoeling niet.
Ah, omdat mijn lens op 1m afstand, met 200mm en een diafragma van 22 maar een scherptediepte heeft van 2 cm. Een lager diafragma vanaf op die afstand dan heb ik nog minder dan 2cm.
tja..gebruikt op de MAX 200mm en met een F22, wordt het toch moeilijk de boel echt scherp te krijgen hoor.
misschien eens denken aan een passender lens als je meer van dit wil vastleggen?
grt,bouk.
euh, ja, eerst toch maar zorgen dat ik kan werken met het materiaal dat ik al heb :-) en dat is zeker nog niet het geval.
En ik heb al iets anders in gedachten voor mijn moederkesdag: een polarisatie filter.
@bouk: bedankt!
Comment