Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verloren voorwerp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verloren voorwerp

Hallo iedereen,

Vandaag op excursie gegaan naar Wallonië. Hoewel we moesten letten op de verschillende gesteenten en fossielen en koraalriffen (ja die zijn er vreemd genoeg!), was er toch iets anders dat mijn aandacht trok.
    Een vergeten stuk elektronica ver in een bos. geïntrigeerd en altijd mijn fototoestel bij de hand trok ik er maar een foto van. Ik had echter niet veel tijd en dus beschouw ik het meer als een snapshot dan een echte foto.
    Met dit als resultaat:

Canon 550d, EF 70-200mm f/4, ISO: 400, 1/1000 sec., f/4.0, 172mm

UPDATE:

Zoals ik al zei, had ik weinig tijd om na te denken over compositie, belichting enzovoort. Dus fototechnisch gezien vind ik zelf de foto zelf niet super geslaagd. Ik vond het echter wel een intrigerend object, zeker op zijn huidige locatie. Ik zou ook niet weten wat het is.

Wat vinden jullie ervan?
    Waardeloos snapshot of toch een relatief volwaardige foto?

Bedankt om te kijken.

Groetjes,
    Tim
    Last edited by Timpi; 4 mei 2011, 23:08.
    Groetjes,
    Tim

Re: Verloren voorwerp

Geen idee wat het is, maar ik vind het contrast tussen dat roestige techno ding en dat frisse braamtakje wel de moeite.
    Dat wit-grijzige rechts stoort me wel wat. Met meer tijd zat er misschien meer in, toch een intrigerend beeld.

Comment

Een document van onze wegwerpcultuur of beter gezegd over de mentaliteit die er sommigen op nahouden de natuur te bezoedelen. Een attente registratie, wel wat te fel van licht en had ook graag iets meer natuurlijke omgeving gezien
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt voor de reacties Boutje en G.R

Dat wit-grijzige rechts stoort me wel wat.
        Inderdaad dat grijze ding rechts is een beetje storend, zal het morgen eens proberen weg te werken.

wel wat te fel van licht en had ook graag iets meer natuurlijke omgeving gezien
        Exposure wat naar omlaag gedaan en de crop verwijderd. Hoewel er nog steeds niet veel natuurlijke omgeving is (welja 'natuurlijk' kan je het niet noemen), is het misschien toch al ietsje meer
        Groetjes,
        Tim

Comment

Bedankt voor de moeite Tim, doch als het er niet inzit zal het er ook niet uitkomen. Dit weten en begrijpen we onderhand wel
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Inderdaad. Ik wou echt dat ik meer tijd had voor dit voorwerp, omdat ik zo iets best wel ontzettend knap vind

Ik was vooraan in de rij studenten toen ik het opmerkte en al helemaal achteraan toen ik nog maar 'een' correcte exposure had, laat staan een mooi beeld.

Of ik het ooit nog ga terug vinden daar in de walen is een andere zaak.
            Groetjes,
            Tim

Comment

Ik vond het echter wel een intrigerend object, zeker op zijn huidige locatie.
              ik zou meer van die locatie willen zien.
              dat vind ik het mankement aan deze foto.
              je hebt echt ingezoomd op het object en daarbij zijn omgeving uit het oog verloren.

Comment

Working...
              X