Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwaan


    F-Number: F5,6
    Focal length [mm]: 140
    ISO value: 400
    Shutter speed [s]: 1/250


    Bedankt om te kijken. Tips steeds welkom.
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
    (Ansel Adams)

  • #2
    Re: Zwaan

    Mooie , warme foto. Het onderwerp is echter al "overgefotgrafeerd" en dus moeilijk om iets leuks te doen. Ik mis ook iets of wat scherpte in de ogen. Achtergrond met licht is wel origineel maar onduidelijk. Maar, zoals gezegd

    gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

    website : www.leonvanham.com

    Comment


    • #3
      Re: Zwaan

      Prima shot Pema. Juiste scherpte bepaling en de compo zit voor mij ook goed
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Zwaan

        Goed vastgelegd. Ik hou wel van dat warme licht
        Jean Pierre.

        Comment


        • #5
          Re: Zwaan

          Doet me denken aan een rustige zomeravond, terrasje met drankje en vijvertje naast het terrasje...waar dit beestje zijn sierlijke rondjes draait...
          Mooie foto

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Zwaan

            Heerlijk rustig beeld.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Zwaan

              Dat we ze al zo vaak gezien hebben, mag geen reden zijn om ze niet meer te fotograferen,
              of ze hier te vertonen. We hebben alles ook al eens gezegd, maar zwijgen we daarom? Het
              is een mooi, elegant dier dat het altijd goed doet. Zeker als het de avondzon tegemoet
              drijft en ons tracht te vertellen dat we het rustig aan kunnen doen, dat we misschien best
              een glaasje kunnen nuttigen, en dat de zomeravonden zijn om van te genieten.

              Comment


              • #8
                Re: Zwaan

                Ik zou iets meer croppen bovenaan en onderaan maken dat het spiegelbeeld in 't water volledig is.
                Groeten
                Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: Zwaan

                  De zwaan staat er mooi op! Ik zou de foto ook croppen tot net onder de gebouwen. Dan oogt de foto een stuk rustiger.
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zwaan

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                    De zwaan staat er mooi op! Ik zou de foto ook croppen tot net onder de gebouwen. Dan oogt de foto een stuk rustiger.
                    zo zie ik het ook
                    mvg Wilfried

                    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                    Comment

                    Working...
                    X