Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testje nieuwe Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testje nieuwe Camera

    Vandaag mijn nieuwe camera opgehaald met lens.. De sony alpha 580 + Tamron 17-50 f2.8 Ben er heel blij mee Wat een vooruitgang zeg als je een Sony alpha 100 gewend bent.

    Heb alleen een probleem met uploaden van mijn RAW bestanden in PS CS3. Hij herkent de RAW bestanden niet.. Terwijl dit met mijn oude camera geen probleem is? Iemand hier bekend mee?

    Even een foto van mijn nieuwe camera

    Exif:
    Afstand 35 mm
    F2.8
    1/60 sec
    ISO 1600 (stond op auto)




    ps hmmm ik vind de foto hier helemaal niet scherp...
    Last edited by Laga; 3 mei 2011, 18:31.
    -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

  • #2
    Re: Testje nieuwe Camera

    ik vind het een leuk beeld, de manier waarop het beestje kijkt, hij lijkt je te onderzoeken van kop tot teen! Mooi met de beperkte scherptediepte!

    Met mijn raw van mijn nikon D7000 heb ik hetzelfde ik zet mijn raw bestanden via DNGconverter om in DNG bestanden en dan lukt het voor mij zonder problemen, vraagt enkel wat meer tijd

    Comment


    • #3
      Re: Testje nieuwe Camera

      Goed gelukte foto. Mooie compositie en kleuren.

      Comment


      • #4
        Re: Testje nieuwe Camera

        Oorspronkelijk geplaatst door Charlotte85 Bekijk bericht
        Met mijn raw van mijn nikon D7000 heb ik hetzelfde ik zet mijn raw bestanden via DNGconverter om in DNG bestanden en dan lukt het voor mij zonder problemen, vraagt enkel wat meer tijd
        Idem voor canon...
        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
        (Ansel Adams)

        Comment


        • #5
          Re: Testje nieuwe Camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Laga Bekijk bericht
          ...Heb alleen een probleem met uploaden van mijn RAW bestanden in PS CS3. Hij herkent de RAW bestanden niet.. Terwijl dit met mijn oude camera geen probleem is? Iemand hier bekend mee?
          Zoek eens op de website van Adobe naar de nieuwe versie van Camera RAW. Je hebt waarschijnlijk nog een oudere versie, toen de a580 nog niet bestond.

          edit: http://www.adobe.com/support/downloa...jsp?ftpID=5028
          Last edited by Nick-; 3 mei 2011, 21:58.
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Testje nieuwe Camera

            Thanks voor de reacties en tips!
            Ga morgen even de update downloaden
            -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

            Comment

            Working...
            X