Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"engel des doods"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "engel des doods"

    Graag jullie reactie, ... ik wou eens wat anders proberen.








    Bedankt voor het kijken
    Last edited by Pancho; 2 mei 2011, 20:52.

  • #2
    Re: "engel des doods"

    kinky nurse?
    dslr4dummies

    Comment


    • #3
      Re: "engel des doods"

      Ik ben geen kenner, maar vind deze niet slecht. vind deze mooi belicht.
      Zou deze ook wel eens willen zien zonder het mondmasker. (of hoe dat ook noemt)
      Het bloed lijkt me iets te rozig.

      Mvg,
      Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

      Comment


      • #4
        Re: "engel des doods"

        Oorspronkelijk geplaatst door Verbruggen Bekijk bericht
        Ik ben geen kenner, maar vind deze niet slecht. vind deze mooi belicht.
        Zou deze ook wel eens willen zien zonder het mondmasker. (of hoe dat ook noemt)
        Het bloed lijkt me iets te rozig.

        Mvg,
        Hier is er eentje zonder

        Comment


        • #5
          Re: "engel des doods"

          Ik wou eens wat anders proberen.
          En dat is een goede instelling.

          Eerste foto vind ik matig.
          Het tweede beeld heeft meer potentieel, maar je gebruikt het niet.

          Een paar tips voor nummer twee:

          technisch:
          witbalans zit niet goed. Schortje moet wit ogen. Dan liever naar de blauwe kant zoals in foto één, dan naar de roze kant.

          esthetisch:
          te veel fond de teint op het gezicht. Valt echt wel op in vergelijking met de arm.
          En waarom niet gewoon een naturel gezicht?
          De lichte vlek op de achtergrond is niet perse fout, maar ik vind het zeker niet mooi.

          Inhoudelijk:
          Waarom die zware maquillage boven de ogen? Wat moet ons dat vertellen?
          Wordt de foto niet sterker als ze die maquillage niet nodig heeft?
          Dat bloed op het kapmes (of hoe heet dat ding) is eveneens overdreven.
          Het is veel suggestiever om dat weg te laten. De kijker zal er wel zijn bedenkingen bij maken.
          Weinig zeggende en tegelijk geforceerde pose. Houding van de arm is niet geloofwaardig.
          Gezichtsuitdrukking idem, niet geloofwaardig.

          Je hebt daar interessante elementen zoals dat witte schortje, en dat mes als attribuut.
          Maar je hebt ze niet ten volle gebruikt.
          Je hebt veel moeite gedaan om er een goede plaat van te maken, maar je hebt een concept uit het oog verloren.
          Het is in de eerste plaats een kijkplaatje geworden, en niet een denkplaatje voor de kijker.

          Comment


          • #6
            Re: "engel des doods"

            Doet er me weer aan denken dat schone, weldoorvoede, fraai verzorgde vrouwmensen nog
            altijd gevaarlijk zijn.

            Comment


            • #7
              Re: "engel des doods"

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              En dat is een goede instelling.

              Eerste foto vind ik matig.
              Het tweede beeld heeft meer potentieel, maar je gebruikt het niet.

              Een paar tips voor nummer twee:

              technisch:
              witbalans zit niet goed. Schortje moet wit ogen. Dan liever naar de blauwe kant zoals in foto één, dan naar de roze kant.

              esthetisch:
              te veel fond de teint op het gezicht. Valt echt wel op in vergelijking met de arm.
              En waarom niet gewoon een naturel gezicht?
              De lichte vlek op de achtergrond is niet perse fout, maar ik vind het zeker niet mooi.

              Inhoudelijk:
              Waarom die zware maquillage boven de ogen? Wat moet ons dat vertellen?
              Wordt de foto niet sterker als ze die maquillage niet nodig heeft?
              Dat bloed op het kapmes (of hoe heet dat ding) is eveneens overdreven.
              Het is veel suggestiever om dat weg te laten. De kijker zal er wel zijn bedenkingen bij maken.
              Weinig zeggende en tegelijk geforceerde pose. Houding van de arm is niet geloofwaardig.
              Gezichtsuitdrukking idem, niet geloofwaardig.

              Je hebt daar interessante elementen zoals dat witte schortje, en dat mes als attribuut.
              Maar je hebt ze niet ten volle gebruikt.
              Je hebt veel moeite gedaan om er een goede plaat van te maken, maar je hebt een concept uit het oog verloren.
              Het is in de eerste plaats een kijkplaatje geworden, en niet een denkplaatje voor de kijker.
              Hoi Control-z, bedankt voor uw reactie en tips ... zal uw raad zeker meenemen naar de volgende shoot.
              Nogmaals bedankt

              Comment


              • #8
                Re: "engel des doods"

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Doet er me weer aan denken dat schone, weldoorvoede, fraai verzorgde vrouwmensen nog
                altijd gevaarlijk zijn.
                Ja doudeke ... wij zijn gewaarschuwd

                Comment

                Working...
                X