Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My little tiger...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • My little tiger...

    Jullie mening graag....

    Nikon d70s vr 18-200mm
    95mm
    f5.6
    1/160
    Grtz Isa

  • #2
    Re: My little tiger...

    Mooi scherp maar ik vind de kat teveel verscholen in de foto. Ik heb even moeten zoeken waar Your little tiger zich ergens bevond. Het eerste wat mij opvalt is het blad en eigenlijk zou dit de kat moeten zijn. Ook dat struikje rechtsonder vraagt veel aandacht. Dus je compo een beetje aanpassen denk ik. :-)

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

    Comment


    • #3
      Re: My little tiger...

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
      Mooi scherp maar ik vind de kat teveel verscholen in de foto. Ik heb even moeten zoeken waar Your little tiger zich ergens bevond. Het eerste wat mij opvalt is het blad en eigenlijk zou dit de kat moeten zijn. Ook dat struikje rechtsonder vraagt veel aandacht. Dus je compo een beetje aanpassen denk ik. :-)

      Tom
      akkoord: onderwerp gaat niet lopen met de aandacht...
      dslr4dummies

      Comment


      • #4
        Re: My little tiger...

        Oorspronkelijk geplaatst door dslr4dummies Bekijk bericht
        akkoord: onderwerp gaat niet lopen met de aandacht...
        Hihi...dit is haar schuilplaatsje...zo probeert ze net alle aandacht van haar weg te krijgen zodat ze stiekem de tuin van de buren kan gaan verkennen...
        Maar inderdaad...compo kan beter ;-)

        Comment


        • #5
          Re: My little tiger...

          Aan de rechterkant is de poes niet echt duidelijke afgelijnd, waardoor het postuur een beetje in de achtergrond valt.

          Natuurlijk ook niet simpel zo'n zwarte kat met een donkere achtergrond
          Groetjes,
          Tim

          Comment

          Working...
          X