Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: A3

    Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
    de bedoeling van fotografie is toch dat de fotos iets vertellen, of temiste wat inhoud hebben
    dit is voor mij meer een advertentie van autozone
    dit is gewoon mijn mening
    Boodschap: 'ik ben enorm fier op mijn nieuw blinkend bakske en iedereen mag het weten'. En dat vind ik evenveel inhoud als pakweg 'kijk eens wat een mooi lieveheersbeestje hier op dat takje zit' Productfotografie is trouwens ook een vorm van fotografie.
    Het is ook mijn ding niet, maar ik vind, zeker in 2 en 3, dat die wagen mooi in beeld is gebracht. Voila, dat is gewoon mijn mening.
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #17
      Re: A3

      precies een reklamefoto. en ..proficiat ook met je aankoop!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #18
        Re: A3

        Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
        de bedoeling van fotografie is toch dat de fotos iets vertellen, of temiste wat inhoud hebben
        dit is voor mij meer een advertentie van autozone
        dit is gewoon mijn mening
        Ook een advertentie met een foto, is fotografie in mijn ogen want het staat op foto.
        zeg volgende maal gewoon, dat de foto je niet boeit, maar niet dat het geen fotografie is. fotografie is heel uitgebreid, je moet er alleen voor openstaan. wat een voorganger gezegd heeft, je hebt ook productfotografie, een theekan een koffietas, appel een peer enz, enz... dat zie je hier allemaal is dat dan allemaal geen fotografie volgens jou?

        wat de foto's betreft voor mij twee en drie vind ik heel mooi.

        Mvg, Verbruggen
        Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

        Comment


        • #19
          Re: A3

          Bedankt voor jullie reacties.

          Ik moet nog veel leren daar ben ik mij volledig bewust van. Daarom dat ik graag jullie menig heb zo kan ik mij verbeteren.

          - Vanavond zal ik een update doen van de nummerplaat. Ik kan enkel maar jullie mening volgen dat dit nogal een wit vlak is.
          - foto 3: ik had mij idd recht voor de auto opgesteld. Beter was dat ik mij op had opgesteld tussen kade 2 en 3. Heb ik dit goed begrepen?
          - foto 3: bekijk ik deze avond opnieuw want ik dacht dat ik die toch ergens scherper had. Daar kan ik ook inkomen dat de wagen scherper in beeld moest worden gebracht.
          - De boodschap achter deze foto's zijn dat ik idd fier ben op mijn niewe aankoop, dat ik er leuke foto's voor me zelf van wou, en dat die precies in een auto boekje zouden kunnen thuis horen. ( product fotografie zou je kunnen noemen ).

          alvast bedankt
          en de update volgt laat deze avond

          DonKozz
          Canon EOS 550D + Grip / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS / Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM / Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM / Extender EF 1.4x III / Weifeng Fancier FT-6105 Tripot - Lowepro SlingShot 202 AW

          Comment


          • #20
            Re: A3

            Mooie foto's. 2 en 3 vind ik de beste.
            De Beste autofoto's maak je met lage camera standpunten in te nemen. Ben ook van oordeel dat het logo op de tweede foto iets scherper had mogen zijn.
            Hoe dan ook heb ik de indruk dat er op BD bitter weinig interesse is voor dit soort van fotografie, jammer nochtans. In een geschikte omgeving kan je hiermee toch prachtige opnames maken.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #21
              Re: A3

              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
              Mooie foto's. 2 en 3 vind ik de beste.
              De Beste autofoto's maak je met lage camera standpunten in te nemen. Ben ook van oordeel dat het logo op de tweede foto iets scherper had mogen zijn.
              Hoe dan ook heb ik de indruk dat er op BD bitter weinig interesse is voor dit soort van fotografie, jammer nochtans. In een geschikte omgeving kan je hiermee toch prachtige opnames maken.
              Pol bedankt voor je feedback.
              De 3de moest idd beter en heb geen betere
              Ik hoop daar nog eens terug te gaan en die opnieuw te proberen schieten.

              Na veel prutsen begin ik camera eindelijk wat onder de knie te krijgen. Ik leer mss niet snel maar het blijft me boeien.
              Hopelijk kan je van mij in de toekomst nog wat verwachten.

              Groetjes
              Canon EOS 550D + Grip / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS / Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM / Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM / Extender EF 1.4x III / Weifeng Fancier FT-6105 Tripot - Lowepro SlingShot 202 AW

              Comment


              • #22
                Re: A3

                Foto 2 & 3 vind ik zeer goed mooie contrast goed scherp , meer van dit

                Ik vind dat deze reeks bij mij zeker in aanmerking zou komen voor Webdesign

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #23
                  Re: A3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                  Foto 2 & 3 vind ik zeer goed mooie contrast goed scherp , meer van dit

                  Ik vind dat deze reeks bij mij zeker in aanmerking zou komen voor Webdesign

                  Groeten

                  Joeri
                  Joeri bedankt voor de leuke feedback
                  Canon EOS 550D + Grip / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS / Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM / Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM / Extender EF 1.4x III / Weifeng Fancier FT-6105 Tripot - Lowepro SlingShot 202 AW

                  Comment


                  • #24
                    Re: A3

                    Oorspronkelijk geplaatst door Verbruggen Bekijk bericht
                    Ook een advertentie met een foto, is fotografie in mijn ogen want het staat op foto.
                    zeg volgende maal gewoon, dat de foto je niet boeit, maar niet dat het geen fotografie is. fotografie is heel uitgebreid, je moet er alleen voor openstaan. wat een voorganger gezegd heeft, je hebt ook productfotografie, een theekan een koffietas, appel een peer enz, enz... dat zie je hier allemaal is dat dan allemaal geen fotografie volgens jou?

                    wat de foto's betreft voor mij twee en drie vind ik heel mooi.

                    Mvg, Verbruggen
                    ik zie ook wel graag fotos van wagens, maar een foto maken voor een muur of loskade?
                    voor webdesign moet hij toch iets creatiever uit de hoek komen
                    mvg Wilfried

                    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                    Comment


                    • #25
                      Re: A3

                      de discussie over het onderwep en de relevantie m.b.t. fotografie laat ik aan mij voorbijgaan

                      over de foto's zelf

                      foto 1 : de minste van de drie , minder mooie achtergrond , veel schaduwen en te weining detail in de wagen
                      foto 2 : nog altijd veel schaduwen, deze foto spreekt mij niet direct aan
                      foto 3 : mooie originele compo ( kan nog wat beter worden uitgewerkt zoals reeds door anderen aangegeven )

                      algemeen probleem bij het fotograferen van auto's is dat je altijd een hele boel (ongewenste) schaduwen krijgt en met een polarisatiefilter krijg je die overigens ook niet volledig weg.

                      ik heb ook reeds geprobeerd auto's te fotograferen, niet gemakkelijk om een mooie foto zonder storende elementen (schaduwen, reflecties) te bekomen.


                      Dirk
                      Last edited by Guest6; 7 mei 2011, 22:42.

                      Comment


                      • #26
                        Re: A3

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                        sorry, dit is geen fotografie
                        En kiekjes van vogeltjes zijn dat wel?

                        Foto drie mag gerust gezien worden, het is niet altijd gemakkelijk om een goeie locatie te vinden voor dit soort foto's.
                        Toch wringt er bij mij iets. Je bent bij foto drie recht voor de wagen gaan staan,
                        maar het perspectief verklapt een beetje dat je links een serieus stuk beeld hebt weggeknipt.
                        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                        Comment

                        Working...
                        X