Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tempo verschil

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tempo verschil

exif
    F/20- TV/ 1/40 - ISO 100

groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: tempo verschil

Leuke foto! Heel leuk de beweging van het dichtste been vastgelegd! Jammer dat dit been voor de stille benen achter de dranghekken staat, was nog leuk geweest moest er meer afstand tussen de 2 zitten.
    Mooie omzetting naar zwart/wit, anders was de foto niet echt sprekend denk ik .

Grtz, Jelle
    Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

Comment

Ik had graag ook je kader iets lichtvoetiger gezien en dan huppel ik vrolijk mee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skelleke Bekijk bericht
        Leuke foto! Heel leuk de beweging van het dichtste been vastgelegd! Jammer dat dit been voor de stille benen achter de dranghekken staat, was nog leuk geweest moest er meer afstand tussen de 2 zitten.
        Mooie omzetting naar zwart/wit, anders was de foto niet echt sprekend denk ik .
        Zelfde mening.
        Knap idee, mooie en passende omzetting, maar de compo kon nog iets doordachter.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          Zelfde mening.
          Knap idee, mooie en passende omzetting, maar de compo kon nog iets doordachter.
          Ik volg!
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

dit is voor mij af!!
            zeer mooie compositie, de enigste twijfel, misc iets minder beweginging in de voet
            zeer knappe fotografie!!!!
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Een sportmanifestatie met een totaal andere (originele) kijk weergegeven.
              Maar idd jammer dat de bewegende been voor de rustende benen komen. Toch een hele mooie.
              There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
              (Ansel Adams)

Comment

Ik volg hierin, spijtig dat de benen in elkaar lopen, moeilijk om dat juiste moment te passen. Toch een knappe
                Photography is an art of observation.

Comment

Skelleke,Doudeke,Saphi,Nelita,Frie01,PEMA,Pixxel

Bedankt voor jullie persoonlijke mening omtrent dit beeld.
                  Bij een volgende sportwedstrijd probeer ik de tip in gedachten te houden wat betreft de plaats van de voeten.
                  Natuurlijk niet altijd even makkelijk om de lopende voeten op de juiste snelheid op de juiste plaats te krijgen. Dit wordt dus de uitdaging.

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ik had graag ook je kader iets lichtvoetiger gezien en dan huppel ik vrolijk mee...
                  Doudeke,
                  Een mens raakt moeilijk van een " verslaving " af hé ... Effekes een terugval wat de kaders betreft

groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Idee en beweging goed vastgelegd, doch inhoudelijk te ingewikkeld m.a.w. de doelstelling zit verstrengeld - komt niet los.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                    X