Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

botsottokes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • botsottokes







    Bedankt voor uw bemerkingen!






    canon eos 550D
    1/500sec
    f/4.9
    iso 3200
    no flash
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: botsottokes

    fooratracties is altijd iets speciaal om te fotograferen, persoonlijk had ik in deze foto meer de beweging van de attractiie gezien ofwel meer een detailopname van de attractie, maar ik denk dat niet iedereen daarmeer akkoord zal gaan, Ik denk gezien er geen beweging in de foto is hij ook niet scherp is, maar ik kan ook helemaal verkeerd zijn, dat zal je misschien nog van meer bekwame mensen horen.
    Renée

    Comment


    • #3
      Re: botsottokes

      Voor mij een beetje te recht aan, recht toe ... Misschien inderdaad gaan voor een detail van dit kermisgedeelte, zoals voorganger aangeeft. Nu heb ik het gevoel (maar ik kan fout zijn) dat je niet al te lang nagedacht hebt over de compo. De dame met de suikerspin doorkruist het geheel. De zw omzetting doet het niet voor mij. Ik mis hier ook wat scherpte.
      Eventueel kon je werken op statief ? en dan scherpstellen op een deel van de achterwand, werken met lange sluitertijd en dan zou je eerder de strepen kunnen hebben van de wagentjes waardoor je veel meer beweging in de foto zou kunnen krijgen.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: botsottokes

        Je hebt hier twee onderwerpen waarbij geen van beide het voortouw nemen; de botsautootjes en de dame met suikerspin. De foto is te algemeen en is te statisch.
        De foto lijkt me ook niet scherp.
        Ik zou zoals de voorgangers al opbrachten gaan voor een globale foto met bewegingsonscherpte in de autootjes, of een geisoleerd deel van de attractie, of de suikerspin-etende-dame alleen.
        (Probeer ook bvb om voor de achtergrond enkel te werken met de prenten op het doek en vermijd die opening rechts)
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: botsottokes

          Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          Je hebt hier twee onderwerpen waarbij geen van beide het voortouw nemen; de botsautootjes en de dame met suikerspin. De foto is te algemeen en is te statisch.
          De foto lijkt me ook niet scherp.
          Ik zou zoals de voorgangers al opbrachten gaan voor een globale foto met bewegingsonscherpte in de autootjes, of een geisoleerd deel van de attractie, of de suikerspin-etende-dame alleen.
          (Probeer ook bvb om voor de achtergrond enkel te werken met de prenten op het doek en vermijd die opening rechts)
          ik kan het niet beter zeggen

          Comment


          • #6
            Re: botsottokes

            Had persoonlijk wat beweging willen zien in de botsauto's, maar het is een mooie momentopname De Z/W doet het voor mij niet.
            Photography is an art of observation.

            Comment

            Working...
            X