Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kom jij hier zoeken ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat kom jij hier zoeken ?

Genomen met een Canon 7d
    Met lens 70-300 L USM van Canon.
    Natuurlijk wat te kort voor een echte close-up.
    Maar kon het niet laten om deze toch te laten zien.

[/IMG]

[/IMG]
    http://www.wimbosch.be

Re: Wat kom jij hier zoeken ?

Mooi tafereeltje, maar spijtig van het uitgebrande wit van de zwaan.
    Lichtmeting op de zwaan doen om dit te voorkomen.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

tweede de voorkeur, maar de Zwaan is inderdaad wat overbelicht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zit die meerkoet op haar nest?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
          Zit die meerkoet op haar nest?
          In dat geval zou het nestfotografie zijn en dus verboden.
          Maar ik stel me wel de vraag...wie verstoort nu het nest: de fotograaf met tele of de zwaan?
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
            In dat geval zou het nestfotografie zijn en dus verboden.
            Maar ik stel me wel de vraag...wie verstoort nu het nest: de fotograaf met tele of de zwaan?
            Ik denk alleen maar aan deze :

Opmerking: Nestfotografie

Het Koninklijk Besluit betreffende de bescherming van vogels in het Vlaamse Gewest verbiedt de nesten van bepaalde vogelsoorten opzettelijk te verstoren, weg te nemen of te vernielen (B.V.R. van 24 mei 1995, art. 2).

Als gevolg daarvan is het eveneens verboden volwassen vogels op of nabij hun nest te fotograferen of te filmen of te trachten dit te doen, uitgezonderd bij de nesten die zich bevinden op een bewoond erf.
            Of de wet nu interpreteerbaar is of die zwaan zich er aan moet houden, daar ga ik niet over oordelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
              Of de wet nu interpreteerbaar is of die zwaan zich er aan moet houden, daar ga ik niet over oordelen.
              Ik al zeker niet. 'k probeer zoveel mogelijk de wet en regeltjes na te leven.
              Maar vond dit toch een mooie doordenker ivm met die regel.

In de vrije natuur zijn de dieren ook niet zo lief voor elkaar en wordt een nest niet alleen 'verstoort' maar soms ook leeggerooft.

Comment

In de vrije natuur zijn de dieren ook niet zo lief voor elkaar en wordt een nest niet alleen 'verstoort' maar soms ook leeggerooft.
                Da's waar, maar die houden zich aan andere regels dan wij.
                Ik kan best begrijpen dat de ene nestfoto de andere niet is, maar de vraag is dan waar trek je de grens? Voor mezelf maak ik hier alvast geen uitzondering in.

Comment

Working...
                X