Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleurtjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleurtjes



    canon 50D
    f16
    1/80
    iso 100
    1x softbox


    grtz patje

  • #2
    Re: kleurtjes

    Tof idee, maar precies niet scherp? (de kleurpotloden zelf wel, he, ik bedoel de foto )
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #3
      Re: kleurtjes

      Oorspronkelijk geplaatst door laatbloeier Bekijk bericht
      Tof idee, maar precies niet scherp? (de kleurpotloden zelf wel, he, ik bedoel de foto )
      meen je dat
      vraag me af aan wat het de laatste tijd ligt :-)
      de lens of het verkleinen :-(
      of aan mij

      grtz patje

      Comment


      • #4
        Re: kleurtjes

        Het is maar een indruk, misschien ligt het wel aan de verkleining. Of aan mijn bril
        oefenen = leren
        Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

        Comment


        • #5
          Re: kleurtjes

          Ik mis hier ook wat scherpte. Het idee is goed, maar hier zou ik proberen om de potloden zo te schikken dat ze telkens mooi in lijnen tegenover elkaar liggen. Linker boven hoek naar rechterhoek onderhoek enz.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: kleurtjes

            Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            Ik mis hier ook wat scherpte. Het idee is goed, maar hier zou ik proberen om de potloden zo te schikken dat ze telkens mooi in lijnen tegenover elkaar liggen. Linker boven hoek naar rechterhoek onderhoek enz.
            Dit is ook mijn mening.
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: kleurtjes

              Bedankt voor u reactie en tip Anaisje

              grtz patje

              Comment


              • #8
                Re: kleurtjes

                Het idee vind ik prachtig, maar ook ik vind de foto niet scherp. Moet beter kunnen imo.
                Muggeziften of zie het als tips; potloden in elkaars verlengde leggen zodat je rechten krijgt (wat Anaisje opmerkte), miscchien rangschikken volgens de kleuren van de regenboog (kleurenspectrum) of zo rangschikken dat de overliggende potloden complementaire kleuren zijn,...
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

                Comment


                • #9
                  Re: kleurtjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                  Het idee vind ik prachtig, maar ook ik vind de foto niet scherp. Moet beter kunnen imo.
                  Muggeziften of zie het als tips; potloden in elkaars verlengde leggen zodat je rechten krijgt (wat Anaisje opmerkte), miscchien rangschikken volgens de kleuren van de regenboog (kleurenspectrum) of zo rangschikken dat de overliggende potloden complementaire kleuren zijn,...
                  Ik volg hier
                  There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
                  (Ansel Adams)

                  Comment


                  • #10
                    Re: kleurtjes

                    Heel leuk idee!
                    Ik zie ze ook niet helemaal scherp, maar ik heb eerder de indruk pixels te zien, misschien ligt het aan het verkleinen/opladen?

                    Comment

                    Working...
                    X