Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
OVer de omzetting hebben de voorgangers het al gehad. Vind beide ook een beetje te rommelig. Nu staat er heel wat op , waardoor je aandacht afgeleid wordt van het desbetreffende bouwwerk. In sommige gevallen moet je echt resoluut gaan voor " less is more " ... Nu ik vrees dat dit hier niet zo goed te doen was als ik de omgeving bekijk. Een ander standpunt innemen kan soms al wonderen doen. Ik heb een beetje het gevoel ( maar ik kan er volledig naast zitten) dat je dit gebouw gewoon gezien hebt en dan maar meteen ook gefotografeerd hebt. Een onderwerp dat je wenst te fotograferen moet je bekijken, herbekijken van alle mogelijke kanten en zijden. Je moet het onderwerp ahw een deel van jezelf laten worden en het daarna proberen vast te leggen.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment