Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Champagne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Champagne

    Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe dat moet aangezien ik maar kan kiezen tussen een aantal formaten.
    Kan iemand mij hierbij helpen?

    Als je de link eenmaal op BD hebt kan je eens proberen om width en height daar aan te
    passen. Verander de grootste in 900 en reken dan uit (kleinste / oorspronkelijk grootste *
    900) om de kleinste eveneens aan te passen met behoud van het formaat. Ik weet niet of
    het lukt, maar het is het proberen waard. Zelf werk ik via Picasa maar ook daar doe ik wel
    dat type aanpassingen.
    Last edited by Plaatwerker; 27 april 2011, 12:52. Reden: typo
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #17
      Re: Champagne

      Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
      foto voor het uploaden naar flickr al resizen op 900px groot, dan zal 'Large' die originele grootte overnemen..
      Ok bedankt, zal ik in het vervolg zeker doen

      Comment


      • #18
        Re: Champagne

        Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
        Op de tweede foto is die bak toch niet te zichtbaar?
        Die druppels hoe kan je dat doen?
        Bedankt voor de reactie!
        De bak is inderdaad minder zichtbaar op de tweede foto, maar doorheen de fles zie je de bak toch nog. Vullen met ijskoud water zal en de bak verbergen en druppeltjes doen verschijnen... of een verstuiver of even in een frigobox/koelkast/diepvries plaatsen. En volgens mij is je foto dan 'af'
        Jean Pierre.

        Comment


        • #19
          Re: Champagne

          Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
          De bak is inderdaad minder zichtbaar op de tweede foto, maar doorheen de fles zie je de bak toch nog. Vullen met ijskoud water zal en de bak verbergen en druppeltjes doen verschijnen... of een verstuiver of even in een frigobox/koelkast/diepvries plaatsen. En volgens mij is je foto dan 'af'
          Bedankt voor de tip!

          Comment

          Working...
          X