Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

this is freedom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: this is freedom

1 is inderdaad een hele goeie foto
    2 en 3 zijn wat minder omdat ze in vergelijking met 1 geen sfeer uitstralen...
    Op technisch vlak zit het wel goed, maar ja de sfeer he!
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Kies ik hier ook met stip voor foto 1. Zoals voorgangers aangeven, kleuren passend bij onderwerp, mooie compo.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Hier ook de eerste. Goede compo en mooie bewerking . Andere 2 zeggen mij wel niets.
        Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nic_art Bekijk bericht
          zeg nu zelf wat is er mee vrijheid dan alleen met de motor gaan touren .
          Aan zee zitten, net zo lang tot je het een beetje frisjes begint te krijgen, en dan op het
          gemak een wandeling maken met de handen diep in je broekzakken. En je zorgen net zo
          licht als de aanrollende golfjes. Bijvoorbeeld.

Maar ik begrijp dat idee van een motor en vrijheid natuurlijk wel. Alleen jammer dat je
          er een motor voor nodig hebt, en een helm, en een pak, en een verzekering, en benzine
          en een rijbewijs, en automobilisten die je een beetje ontzien, en liefst een beetje mooi
          weer, en een mooie streek.
          En dat noemt men vrijheid. Nu,van mij mag het. Maar zelf vind ik vrijheid bij voorkeur
          iets waar ik aan minder voorwaarden moet voldoen. Liefst aan geen. Ook al mag ik zeer
          graag met mijn scootertje ergens in onze Vlaamse polders verdwijnen voor een paar uur

Comment

Man en machine die stilzwijgend overleggen welke de volgende grens is die overschreden gaat worden, en zo de vrijheid vergroten.
            Met voorsprong de eerste, want die vertelt het verhaal.

Comment

1ste foto is een hele mooie, kan zo in de boekjes staan.
              Twee Sony's, enkele Sony lenzen, Sony flitser en een Lowepro Flipside.

Comment

nogmaal bedankt aan allen
                doet toch telkens deugd om te horen dat je dan toch een goeie hebt

@ doudeke daar snap ik u volledig in maar wij zijn nu eenmaal gepasioneerd door motors en lever ervoor en worden er door geleefd voor mij is dit altijd mijn ontspanning en effe vrijheid om te vliegeren waar je maar wilt .
                Nikon D5000 15-55m 18-200

Comment

Working...
                X