Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO
En wat is er fout met deze mensen?
Niets, ik ben zelf een 50-er, maar onder de motards zijn er kliekskes, baanmachien vs chopper, en wat ik zei das zo'n opmerking die je vaak aan de toog hoort...
Niet te zwaar aan tillen hoor.
Grtz, chelle
De eerste foto vind de beste en daar blijk ik niet alleen in te staan.
't Is wel een nieuwe motorfiets maar er is een fraaie ouderwetse look aan gegeven.
Voor de muur van de kameraad zou ik toch voorstellen om iets terug te croppen om dat
kleine zwarte hoekje linksboven weg te krijgen. Je moet zelf nog maar nadenken over dat
witte geval op de grond.
Ik heb wel een ander idee over het begrip vrijheid dan zo'n machine aan je been, maar je
eerste is heel goed. Perfect van toning en sfeer.
Bij de tweede is de achtergrond veel te storend en druk. De derde is gewoon een foto van
een motor en mist wat uitstraling, cachet zeg maar.
Ik heb wel een ander idee over het begrip vrijheid dan zo'n machine aan je been, maar je
eerste is heel goed. Perfect van toning en sfeer.
Bij de tweede is de achtergrond veel te storend en druk. De derde is gewoon een foto van
een motor en mist wat uitstraling, cachet zeg maar.
zeg nu zelf wat is er mee vrijheid dan alleen met de motor gaan touren .
Comment