Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aiko ... my gril

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aiko ... my gril



    alvast bedankt voor het kijken
    groetjes
    renske

  • #2
    Re: Aiko ... my gril

    knap modelletje, ik laat het technische aspect over aan kenners, maar ik mis belichting/of scherpte op de linker gezichtshelft.



    ps mssch foutje in je titel? Girl of bedoel je echt een gril?
    Last edited by bommasien; 25 april 2011, 20:26.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Aiko ... my gril

      Verry cute.

      Zoals bommasien zegt de beoordeling laat ik ook over aan de meer ervaren fotografen.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

      Comment


      • #4
        Re: Aiko ... my gril

        Zeer lief en mooi
        grt Rosie
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

        Comment


        • #5
          Re: Aiko ... my gril

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          knap modelletje, ik laat het technische aspect over aan keners, maar ik mis belichting/of scherpte op de linker gezichtshelft.



          ps mssch foutje in je titel? Girl of bedoel je echt een gril?
          Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
          Verry cute.

          Zoals bommasien zegt de beoordeling laat ik ook over aan de meer ervaren fotografen.
          Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
          Zeer lief en mooi
          grt Rosie

          dank u, laat nu de "harde" beoordeling maar komen,


          groetjes
          renske

          Comment


          • #6
            Re: Aiko ... my gril

            Renske, dit is een moeilijke, ik heb hier al een tijdje naar zitten kijken
            in kleur misschien
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment


            • #7
              Re: Aiko ... my gril

              Knap, maar vind dat er teveel schaduw op haar linkerkant valt.
              Oogje zit teveel in schaduw volgens mijn heel bescheiden en weinig ervaren opinie.

              mvg,
              Sandorfi
              mvg,
              Sandorfi.
              Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

              Comment


              • #8
                Re: Aiko ... my gril

                Heel mooi, maar ik had wel geprobeerd om zachtjes in te flitsen aan de rechterkant, om zo de schaduwpartij wat te verminderen... Zeker als je een foto neemt in portretstand, is het mogelijk om zelfs met de ingebouwde flitser zachtjes in te flitsen aan de rechterkant. Je kunt eventueel een diffuser gebruiken (of kalkpapier,...) om het flitslicht te verzachten, al dan niet samen met negatieve flitscompensatie (afhankelijk van het aanwezige licht natuurlijk).
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Aiko ... my gril

                  Oorspronkelijk geplaatst door sandorfi Bekijk bericht
                  Knap, maar vind dat er teveel schaduw op haar linkerkant valt.
                  Oogje zit teveel in schaduw volgens mijn heel bescheiden en weinig ervaren opinie.

                  mvg,
                  Sandorfi
                  is gemaakt met natuurlijk licht, heb geen extere flits en ben niet zo weg van een plat geflitst gelaat die je meestal verkrijgt bij het gebruik van een ingebouwde flits vandaar de iets wat harde schaduw, soms is het kiezen of delen.
                  of heefdt er iemand tips.

                  groetjes
                  renske

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aiko ... my gril

                    Stukske piepschuim kan wonderen doen...zonder te flitsen

                    Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aiko ... my gril

                      Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                      is gemaakt met natuurlijk licht, heb geen extere flits en ben niet zo weg van een plat geflitst gelaat die je meestal verkrijgt bij het gebruik van een ingebouwde flits vandaar de iets wat harde schaduw, soms is het kiezen of delen.
                      of heefdt er iemand tips.

                      groetjes
                      renske
                      Ik ben ook niet weg van flitsen, maar aangezien je met je ingebouwde flits ook aan flitscompensatie kunt doen en het licht kunt verzachten via een diffuser, had ik het hier wellicht toegepast. De schaduw wordt er toch een stuk minder hard door... Daarom is het gezicht nog niet platgeflitst hoor. Zelf heb ik ook geen externe flitser, dus ik flits altijd met interne flits (al is dit dus zelden).
                      Het piepschuim zoals Brombeer zegt, is ook een goede tip om het licht te reflecteren naar de schaduwkant toe.
                      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aiko ... my gril

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                        Ik ben ook niet weg van flitsen, maar aangezien je met je ingebouwde flits ook aan flitscompensatie kunt doen en het licht kunt verzachten via een diffuser, had ik het hier wellicht toegepast. De schaduw wordt er toch een stuk minder hard door... Daarom is het gezicht nog niet platgeflitst hoor. Zelf heb ik ook geen externe flitser, dus ik flits altijd met interne flits (al is dit dus zelden).
                        Het piepschuim zoals Brombeer zegt, is ook een goede tip om het licht te reflecteren naar de schaduwkant toe.
                        DANK U

                        groetjes
                        renske

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aiko ... my gril

                          Mooi scherp, maar volg een beetje wat betreft de schaduwzijde. Misschien een klein beetje anders schikken, zodat er nog wat meer natuurlijk licht op het gezichtje kon invallen ?
                          Voor mij persoonlijk zou hij ook nog wat meer contrast mogen hebben en nog wat meer zwart en wit mogen zijn, maar dat is persoonlijk smaak natuurlijk. Ik vind hem een tikje te grijzig.
                          groeten,
                          deka
                          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aiko ... my gril

                            Renske, fotomodel in spe uw spruit Mooi scherp die oogjes, ik volg wat het licht betreft. Maar het moment laat meestal niet toe om alles bij de hand te hebben om het tot in de puntjes verzorgd te hebben.
                            Last edited by Anaisje; 28 april 2011, 07:46.
                            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aiko ... my gril

                              Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                              Renske, fotomodel in spe uw spuit Mooi scherp die oogjes, ik volg wat het licht betreft. Maar het moment laat meestal niet toe om alles bij de hand te hebben om het tot in de puntjes verzorgd te hebben.
                              idd zo is dat. meestal vlug klieken voor het moment weer voorbij is

                              Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                              Mooi scherp, maar volg een beetje wat betreft de schaduwzijde. Misschien een klein beetje anders schikken, zodat er nog wat meer natuurlijk licht op het gezichtje kon invallen ?
                              Voor mij persoonlijk zou hij ook nog wat meer contrast mogen hebben en nog wat meer zwart en wit mogen zijn, maar dat is persoonlijk smaak natuurlijk. Ik vind hem een tikje te grijzig.
                              groeten,
                              deka
                              als ik even tijd heb zal ik een kijken om het contrast wat op te krikken.

                              alvast bedankt voor het reageren.

                              groetjes
                              renske

                              Comment

                              Working...
                              X