Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn dochter blaast zeepbellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn dochter blaast zeepbellen

Mijn dochter aan het zeepbellen blazen... bij het maken van de foto meer geluk dan verstand. Het waren 2 foto´s die ik met CS5 heb samengevoegd en een beetje laat overvloeien... Wie vindt hem leuk,... nog beter, wie vindt het maar niks en waarom?
    Groetjes en bedankt om te kijken

Re: Mijn dochter blaast zeepbellen

Ik vind het idee wel leuk, maar 'k heb zo het gevoel dat er iets niet klopt aan de foto: de zeepbel met de reflectie lijkt me te groot in verhouding tot de rest van de zeepbellen die je dochtertje aan het blazen is. Ben ik juist dat je deze luchtbel erbij gefotoshopped hebt (is me niet helemaal duidelijk a.d.h.v. de gegeven uitleg)? Ik DENK dat de foto mooier / realistischer zou zijn indien de laatste zeepbel wat kleiner uitvalt.
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Dit zijn de 2 foto´s (origineel) die ik heb samengevoegd.

en

Comment

Dacht ik al...
        Dan zou ik proberen om hetzelfde nogmaals te doen, maar die grote zeepbel (met reflectie) zou ik een stuk kleiner maken, om het geheel wat realistischer te laten overkomen. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je hem kunt verkleinen, want je riskeert ook een deel van het effect van je reflectie te verliezen.. Dit zul je eventueel moeten ondervinden. Maar, ik blijf erbij: heel leuk idee!
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Het komt misschien een beetje onnatuurlijk over, maar ik vind het prachtig hoe een een 2de foto in die zeepbel ziet.
          Groetjes,
          Tim

Comment

Dank je wel Nelita !

Comment

Ik ben er weg van GEWELDIG ZEG
              Pimpeltje
              Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
              Pimpel

Comment

De bewerking komt idd wat onnatuurlijk over ,als je beter kijkt zie je een beetje een rare overgang zoals eerder al vermeld. Zeer leuk geprobeerd allesinds! Het is goed gedaan maar ja...

Ik vind die bel wel leuk waar je jezelf in ziet! Gewoon fantastisch eig zo'n dingen hehe

-Timo

Comment

Een bel die nog geblazen wordt heeft nooit die perfect ronde ontspannen vorm.

Maar het blijft een leuk idee.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

Comment

Kan alleen maar aansluiten bij de voorgangers wat betreft de "juistheid" van het zeepbellen blazen ... Als ik eerlijk mag zijn, zou ik hier enkel gaan voor de tweede waar je een mooie reflectie hebt en ook mooie frisse kleuren.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                    X