Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2 mooie plaatjes van deze reiger in zijn natuurlijke omgeving. Ook mijn voorkeur gaat naar die 2de. Mooie illustratie hoe een reiger een hele tijd roerloos langs de kant van het water kan staan om dan plots toe te happen om een vis(je) te verschalken.
Grt. Jef
Tweede is heel mooi, met die alerte alles ziende blik. Goh, hij is zo nieuwsgierig als mijn
buurvrouw, en die heeft ook altijd alles gezien. Mooie foto.
Tweede is heel mooi, met die alerte alles ziende blik. Goh, hij is zo nieuwsgierig als mijn
Daar heb ik nu eens echt mijn twijfels over Louis - over je buurvrouw - en jou kennende
Prachtig gelukte opnames Pimpeltje Wanneer ga je nu eens nijlpaarden, haaien en dolfijnen plaatsen
Daar heb ik nu eens echt mijn twijfels over Louis - over je buurvrouw - en jou kennende
Prachtig gelukte opnames Pimpeltje Wanneer ga je nu eens nijlpaarden, haaien en dolfijnen plaatsen
Hahaha ik denk dat ik dan naar de Zoo moet .
Ik heb vanmorgen gekeken aan de slootkant maar geen Nijlpaard of Haai te zien
Bedankt voor je gezellige reactie
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
2 mooie plaatjes van deze reiger in zijn natuurlijke omgeving. Ook mijn voorkeur gaat naar die 2de. Mooie illustratie hoe een reiger een hele tijd roerloos langs de kant van het water kan staan om dan plots toe te happen om een vis(je) te verschalken.
Grt. Jef
Vanochtend een foto gemaakt waar hij inderdaad een visje pakte .
Die is morgen aan de beurt
bedankt voor je reactie
Pimpeltje
Kijk die Buurvrouw het zelfde
griezelig zeg
bedankt voor je reactie
Pimpeltje
Comment