Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drie keer zes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • drie keer zes

    1) klassiek

    2) speels

    3) gek doen (jammer genoeg iets te krap gecadreerd en ze waren het zat tegen dan dus overdoen lukte niet meer)

  • #2
    Re: drie keer zes

    Gudrun,

    Drie knappe plaatjes
    Passend bij hun leeftijd...
    Aangezien ze het gek doen moe waren heb je maar geluk dat je "klassiek" begonnen bent

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: drie keer zes

      de belangrijkste aanmerking heb je zelf al gegeven (foto3) voor het overige ziet het er wel goed uit. mss bij de twede nog wat van de voorgrond weg knippen, maar is niet noodzakelijk hoor.

      groetjes
      renske

      Comment


      • #4
        Re: drie keer zes

        Mooie foto's
        staan goed in volgorde
        derde vind ik echt goed
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

        Comment


        • #5
          Re: drie keer zes

          3 leuke foto's.
          1) Bij klassiek vind ik het jammer dat het jongentje rechts op de foto zijn ogen dichtknijp. Maar langs de andere kant heeft dit ook zijn charmes en is dit idd wel klassiek. Bij de klasfoto's van (helaas lang vervlogen tijden) was er ook wel altijd iemand die met gesloten ogen op de foto stond. Bij deze foto heb je ook wel last van het harde licht.

          2) Bij speels had ik een lager camerastandpunt genomen en ook hier opnieuw last van het harde licht.

          3) Vind ik persoonlijk de beste. Het gekkenbekkenwerk vind ik geslaagd!

          Een leuke reeks hoor !
          There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
          (Ansel Adams)

          Comment


          • #6
            Re: drie keer zes

            Knappe reeks, 1 en 3 hebben mijn voorkeur.
            Jean Pierre.

            Comment


            • #7
              Re: drie keer zes

              Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
              3 leuke foto's.
              1) Bij klassiek vind ik het jammer dat het jongentje rechts op de foto zijn ogen dichtknijp. Maar langs de andere kant heeft dit ook zijn charmes en is dit idd wel klassiek. Bij de klasfoto's van (helaas lang vervlogen tijden) was er ook wel altijd iemand die met gesloten ogen op de foto stond. Bij deze foto heb je ook wel last van het harde licht.

              2) Bij speels had ik een lager camerastandpunt genomen en ook hier opnieuw last van het harde licht.

              3) Vind ik persoonlijk de beste. Het gekkenbekkenwerk vind ik geslaagd!

              Een leuke reeks hoor !
              Ga mee in Pema 's opmerkingen. Toch goed van kleur en ludieke inhoud
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: drie keer zes

                Bedankt voor de positieve reacties!
                Ik had inderdaad last met het harde licht, maar een verjaardagsfeestje is nu eenmaal meestal tussen 14 en 17 uur dus weinig keus met (gelukkig) dit mooie weer.

                Comment


                • #9
                  Re: drie keer zes

                  't Ja, die groepsfoto's hé ... persoonlijk ga ik voor 3 waar het gekkenbekkenwerk zijn werk doet. Risico zit er natuurlijk altijd in, dat je bij het gekkenwerk wel hier of daar eentje zijn been of voet mist ... Foto 2 kon ook wel iets hebben, maar als groepsfoto op zich mis ik dan toch iets van de gezichten van het groepje.
                  Kleine tip : mocht je nog gekkere foto's willen hebben, dan kan je die ook eens extreem bewerken naar kleuren toe ... Soms bekom je dan ook wel een mooi resultaat in combinatie met een gekke schikking.
                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment

                  Working...
                  X