Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eentje waar ik vroeger veel in het bos ging spelen ... Kasteel van Poeke als ik me niet vergis ???
Staat er mooi op, maar kan het dan het hemel net een ietsie pietsie te blauw is ? Bij mij komt hij nogal fel over.
Misschien zou dit kasteel ook wel mooi kunnen zijn met avond - of morgenlicht, mocht je de moed hebben om er voor uit de veren te komen.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Eentje waar ik vroeger veel in het bos ging spelen ... Kasteel van Poeke als ik me niet vergis ???
Staat er mooi op, maar kan het dan het hemel net een ietsie pietsie te blauw is ? Bij mij komt hij nogal fel over.
Misschien zou dit kasteel ook wel mooi kunnen zijn met avond - of morgenlicht, mocht je de moed hebben om er voor uit de veren te komen.
groeten,
deka
Is inderdaad Poeke. Die opmerking over het blauw van de lucht krijg ik meermaals. Als ik op m'n 50D de Picture style instel op 'landscape' dan heb ik dit altijd. In de gebruikershandleiding staat voor deze 'style' trouwens letterlijk 'voor levendige blauwe en groene tinten'. Persoonlijk vind ik een mooi blauwe lucht wel OK, maar zoals gezegd is het niet de eerste keer dat ik dit lees, misschien is het toch een ietsje TE.
Ja, en dat vroeg uit de veren...... tijd genoeg, maar moed... .
Groetjes
heel mooi resultaat
ik blijf wel op de schaduw rechts onder zien
Volledig akkoord wat betreft die schaduw, maar het was kiezen of delen. Crop ik die schaduw, dan is mijn compo naar de vaantjes . Die schaduw echt lichter maken heb ik geprobeerd, maar dan kwam die strook heel onnatuurlijk over. Dus heb ik maar gekozen voor het, volgens mij, minste kwaad.
Groetjes
Comment