Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eigelijk zijn 't er 3 op 1 rij!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eigelijk zijn 't er 3 op 1 rij!









    bedankt voor uw leerzame opmerkingen!

    canon eos 550D
    1/200 sec
    86mm
    iso 100
    no flash
    Last edited by bommasien; 22 april 2011, 12:33.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: eigelijk zijn 't er 3 op 1 rij!

    Een andere positie zodat je beter ziet dat het er drie zijn zo imo beter zijn.
    Ik zou ook een andere kadrering nemen zodat je ziet waar ze mee bezig zijn, zo kun je ook een verband leggen tussen hun expressies en hun activiteit.
    De touwen, 'k zou toch minstens een ervan in een hoek laten beginnen (een beetje een leidraad)
    En de felle zon, daar kun je weinig aan doen tenzij een ander moment
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: eigelijk zijn 't er 3 op 1 rij!

      Het aanwezige licht zat inderdaad niet echt mee, maar daar is niet veel aan te doen tenzij op een ander moment gaan fotograferen natuurlijk.
      Zoals Saphi vind ik het ook een beetje jammer dat je het derde kindje niet meer ziet. Een ander standpunt had hierbij geholpen.
      De gekozen DOF vind ik prima! Graag had ik het eerste jongetje wat scherper gezien, maar het plezier straalt in ieder geval van deze foto af!

      PS: kun je de EXIF bij de foto plaatsen? Dan kunnen we misschien weten hoe je het jongetje scherper had kunnen fotograferen (ik vermoed dat je je sluitertijd iets korter had moeten instellen, maar 'k ben het niet zeker).
      Last edited by Nelita; 22 april 2011, 08:32. Reden: PS
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #4
        Re: eigelijk zijn 't er 3 op 1 rij!

        beetje aangepast, hopelijk verbeterd, en exif toegevoegd!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: eigelijk zijn 't er 3 op 1 rij!

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          beetje aangepast, hopelijk verbeterd, en exif toegevoegd!
          Bedankt!

          Ik ben het niet zeker (aangezien ik niet weet hoe snel de kinderen aan het schommelen waren), maar ik vermoed dat je met een kortere sluitertijd een iets scherper beeld had verkregen. Aan anderen om mij te verbeteren indien dit niet klopt...
          Niet dat je foto echt onscherp is hoor, maar volgens mij kon het scherper.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment

          Working...
          X