Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motocross 5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Motocross 5

    Nog enkele foto's uit de reeks 'Motocross'. Hopelijk kunnen jullie deze ook smaken zoals de vorige reeksen.



    EXIF

    Camera Model: Canon (Canon EOS 500D)
    Lens Focal Length: 105,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/250 sec
    F-Number: F5,0
    ISO: 200
    Compensation: EV -1/3



    EXIF

    Camera Model: Canon (Canon EOS 500D)
    Lens Focal Length: 115,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/500 sec
    F-Number: F5,0
    ISO: 100
    Compensation: EV 0/1

    Ik lees het wel. Alvast bedankt voor alles!

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

  • #2
    Re: Motocross 5

    de eerste is top man!!!!!
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: Motocross 5

      ik was eventjes weg van uw eerste foto
      de beweging in het wiel, zeg maar in het geheel, die stofwolk onder in de foto, de achtergrond, subliem!!!!!
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Motocross 5

        Je bent er blijkbaar mee weg Tom, en ook een beetje geobsedeerd is het niet ? De eerste is een mooie, goed in close-up zonder hinderpalen De tweede is ook goed van opname doch heeft niet dezelfde inhoudelijke uitstraling als de eerste, m.a.w. niet elk shot kan prijs zijn (ook bij mij niet). Nu zou ik eens graag wat meer beweging in de actie willen zien, proberen Tom !!!
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Motocross 5

          Knappe foto's, je hebt het inderdaad helemaal beet
          Mss moet je ook eens een beetje panning proberen?

          Gijs
          http://gijscollet.wix.com/photography

          Comment


          • #6
            Re: Motocross 5

            Voor mij ook de eerste. Mooi vastgelegd
            Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

            Mijn Flickr pagina

            Comment


            • #7
              Re: Motocross 5

              Wilfried, Wilfried die even weg was , Raymond, Hypnosia en B33tle, bedankt voor de fijne reacties.

              Voor een panning kan je hier klikken Hypnosia

              Wat bedoel je juist met meer beweging in de actie Raymond?De sluitertijd nog vertragen? Ik vind het inderdaad een fijn onderwerp om vast te leggen. Verslaafd zou ik niet zeggen. Niet dat ik opnieuw ben geweest vandaag hoor, deze komen nog altijd uit de reeks van vorige keren. Als ze beginnen te vervelen moet je het zeggen he Raymond

              Ik vond de tweede ook wel wat hebben (daarom ook dat ik hem gepost heb) Vind dat het goed weergeeft hoe zo'n quad-piloot moet zwoegen om dat ding de bocht om te krijgen.

              Tom
              Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
              Mijn Website

              Comment


              • #8
                Re: Motocross 5

                Blijven posten, Tom! Het gaat zeker niet vervelen... Je eerste foto vind ik ook top! De tweede heeft idd minder uitstraling. De quad staat er goed op, maar de achtergrond werkt wat minder mee...
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Motocross 5

                  Tom,

                  ik volg Raymond in z'n beoordeling. De eerste een hele knappe
                  Ik weet niet hoe ver je er vandaan stond (zal aan de 105 mm te zien niet zo ver geweest zijn)...toch maar opletten want de steentjes kunnen ver vliegen en der zit "poer" achter...

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Motocross 5

                    je ziet hier als je uw lens niet op de volle mm gebruikt dat je prachtige resultaten behaald
                    mvg Wilfried

                    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                    Comment


                    • #11
                      Re: Motocross 5

                      de eerste ongelooflijk knap!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Motocross 5

                        ik kan niet kiezen, kvind ze allebei heel goed
                        turbito
                        canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

                        Comment


                        • #13
                          Re: Motocross 5

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht


                          Wat bedoel je juist met meer beweging in de actie Raymond?De sluitertijd nog vertragen? Ik vind het inderdaad een fijn onderwerp om vast te leggen. Verslaafd zou ik niet zeggen. Niet dat ik opnieuw ben geweest vandaag hoor, deze komen nog altijd uit de reeks van vorige keren. Als ze beginnen te vervelen moet je het zeggen he Raymond

                          Ik vond de tweede ook wel wat hebben (daarom ook dat ik hem gepost heb) Vind dat het goed weergeeft hoe zo'n quad-piloot moet zwoegen om dat ding de bocht om te krijgen.

                          Tom
                          Yep Tom, met de sluitersnelheid nog wat oefenen, en bedoel inderdaad vertragen. Zo zou je wel eens tot spectaculaire opnames kunnen komen ! Niet alles MOET scherp zijn Tom (vroeger reeds gemeld maar werd toen spijtig genoeg gecounterd) het gaat soms om het spektakel in deze discipline, en nogmaals "er zijn geen regels", de auteur doet wat hij wil en toont een beeld zoals hij het zelf wil zien
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Motocross 5

                            Prachtig hoeveel dynamiek er te vinden is in de foto's!
                            De eerste met het wiel en opvliegend stof.
                            De tweede met de pose van de bestuurder, zoekend naar evenwicht.
                            top
                            Groetjes,
                            Tim

                            Comment


                            • #15
                              Re: Motocross 5

                              Eerste foto is echt prachtig! Beweging ten eerste al goed vastgelegd, en dan nog de jump die eraan komt erbij. Ik denk meteen de sprong erbij die hij erna maakt!

                              2e foto kan ik commentaar van anderen beamen.

                              Grtz
                              Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
                              You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

                              Comment

                              Working...
                              X