Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een job gelijk een ander

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een job gelijk een ander







    Graag uw op/aanmerking






    canon eos 550D
    1/8 sec
    F/5,6
    Iso 3200
    no flash
    55mm
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: een job gelijk een ander

    Eentje van uit " de tijd van toen " ??? Ik vermoed niet dat je nu nog zo'n petjes ziet ??? Vergeef me als ik me vergis, de wereld van grafmakers is onbekend voor mij.
    Ik zou persoonlijk de pet meer isoleren ...Nu heb je wellicht gepoogd om verschillende elementen die te maken hebben met het grafmaken samen te brengen rond de pet. Maar voor mij komen die elementen op de achtergrond wat storend over. De elementen staan er ook niet zo volledig op ... Ik denk dat ik begrijp waar je naar toe wou, maar ik zou gaan voor de pet en dan 1 of 2 bijhorende elementen erbij verwerken maar er dan voor zorgen dat ze er volledig opstaan of ietske anders. Zo is het linkervoorwerp achteraan een beetje mossel nog vis ( staat er bovenaan niet volledig op, noch onderaan. Voor sommige foto's hoeft dit niet altijd, hier mis ik het wel een beetje). Misschien gaan voor de pet met het motief en de franjes van het gordijn ???
    Ik mis ook nog wat algemene scherpte . Aan de exif te zien waren het niet de makkelijkste toestanden. Op statief gewerkt ? Misschien kan je dit nog wel eens opnieuw bekijken ?
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment

    Working...
    X