Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oranje tulp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oranje tulp


    Ik hoop maar dat het deze keer is gelukt...

  • #2
    Re: oranje tulp

    [Mod]
    Het is nu inderdaad gelukt.

    Ik verwelkom je graag op BD, maar mag ik vragen of je even het forumreglement door neemt. Daarin vind je alle nodige informatie over het openen van topics, plaatsen van foto's, afmetingen,... In je ijver ben je een aantal van de forumafspraken niet nagekomen.

    Zo mag je per dag maar 1 topic openen in de Beginnershoek. Gisteren opende je er 4. Topics die te veel worden geopend gaan op slot voor een dagje en worden door een moderator weer geopend. Je mag pas weer een foto plaatsen in de Beginnershoek als alle topics weer open zijn.

    Knabbelend paard is je topic voor 20/04
    Oranje tulp wordt nu weer geopend en is je topic voor 21/04
    Haan zal morgen worden geopend en is dan ook het topic voor 22/04
    Teer bloempje wordt zaterdag geopend en is dan het topic voor 23/04

    Zondag 24/04 mag je een nieuw topic starten. Hopelijk komt dit niet te verwarrend over.

    Let er ook op dat je foto's die je reeds in de Beginnershoek toonde niet in een ander topic opnieuw plaatst. Eenzelfde foto mag je 1 maal tonen op dit forum.

    Heb je nog verdere vragen, PM gerust een moderator.

    Mvg,
    Sannepoes
    Moderator

    Comment


    • #3
      Re: oranje tulp

      Mooi bloem, mooi in de compo geplaatst. BG is minder interessant, maar die kun je niet altijd kiezen. Hier heb je die zo goed mogelijk uit de aandacht gehaald door gebruik van scherpte/DOF. Enkel het kleur lijkt me te fel - de ganse foto heeft een rode zweem - wat blauw bijvoegen. Waarschijnlijk WB.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment

      Working...
      X