Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dierenvriend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dierenvriend

    Heb eens geprobeerd om met de macrolens een foto van een iets groter "beestje" te maken



    Reacties zijn altijd welkom .

    Grtz .

    Dirk .
    Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

  • #2
    Re: Dierenvriend

    Ik vind de zwarte achtergrond niet mooi.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: Dierenvriend

      De zwarte achtergrond stoort me vooral achter het meisje.
      Wel mooie scherpte

      Gijs
      http://gijscollet.wix.com/photography

      Comment


      • #4
        Re: Dierenvriend

        Leuk maar zoals reeds gezegd, de achtergrond schreeuwt om kleur, een zachte pasteltint bijvoorbeeld. Het zwarte haar loopt hier over in de achtergrond en dat is jammer.

        grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: Dierenvriend

          Dank u reeds voor de reacties , tja , wat de zwarte kleur betreft , dat is de kleur van ons salon en daar kan ik niet veel aan veranderen .

          Grtz .

          Dirk .
          Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

          Comment


          • #6
            Re: Dierenvriend

            Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk bericht
            Dank u reeds voor de reacties , tja , wat de zwarte kleur betreft , dat is de kleur van ons salon en daar kan ik niet veel aan veranderen .

            Grtz .

            Dirk .
            Dekentje eronder leggen? Of was het al te laat?
            foto, hoor!
            oefenen = leren
            Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

            Comment


            • #7
              Re: Dierenvriend

              Een mooi moment vastgelegd. Klaar om naar bed te gaan met de lievelingsknuffel.
              Ik zie wel degelijk het verschil tussen de donkere haren en het detail in de lederen zetel.
              Als je het in scene zet zou ik ook voor een lichtere achtergrond kiezen, is het een moment opname vind ik deze toch wel goed.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #8
                Re: Dierenvriend

                Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                Een mooi moment vastgelegd. Klaar om naar bed te gaan met de lievelingsknuffel.
                Ik zie wel degelijk het verschil tussen de donkere haren en het detail in de lederen zetel.
                Als je het in scene zet zou ik ook voor een lichtere achtergrond kiezen, is het een moment opname vind ik deze toch wel goed.
                Helemaal mee eens!

                Comment


                • #9
                  Re: Dierenvriend

                  Aan deze foto is een heel vehaal verbonden , ik zal proberen om dit zo kort mogelijk uit te leggen .
                  Mijn dochter was al maanden achter een plushen konijntje aan het zoeken (vragen) , maar we vonden er geen . Toen ik op valentijnsdag voor mijn vrouw een bloemetje ging kopen zag ik ook dit konijntje , ik kocht het en liet het inpakken .
                  Ik stond met de late shift en vroeg mijn vrouw of ze het kadootje wou afgeven als ze van school kwam .
                  Omstreeks 8 uur belde ik mijn vrouw vanop het werk en ze zij dat ashley nog steeds door het huis aan het huppelen was ( al 4 uur ) met haar konijntje . Deze foto is een week later gemaakt , ze liet het nog steeds niet los , maar ik heb wel spijt dat ik niet op die 14de op het moment dat ze het kadootje opende thuis was , want dat geluk had ik graag gezien en op foto vastgelegd .

                  Grtz .

                  Dirk .
                  Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

                  Comment

                  Working...
                  X