Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kop in 't park

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kop in 't park

    Natuur en kunst een beetje samenbrengen: beeld met op de achtergrond bloeiende Japanse kerselaar in het Miljoenenkwartier in Gent. Onbewerkte foto, alleen naam-tag toegevoegd en verkleind.


    Camera: SONY
    Model: SLT-A55V
    ISO: 1000
    Belichting: 1/250 sec.
    Diafragma: 6.3
    Brandpuntsafstand: 150mm

  • #2
    Re: Kop in 't park

    als je natuur en kunst wou tonen had de natuur(kerselaar) ook scherp moeten zijn. Zonder jouw opmerking zou men de achtergron niet voor boom aanzien. Zo denk ik er toch over,meer gespecializeerde uitleg krijg je wel van de meer gevorderde.
    Hoofd staat er mooi op!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Kop in 't park

      Oh nee, was zeker niet de bedoeling om die achtergrond als "scherpe natuur" te hebben: ik wou net een vrij onscherpe, kleurrijke achtergrond zodat de kop er goed uitspringt.

      Comment


      • #4
        Re: Kop in 't park

        Ik had dan dichter bij het hoofd gaan staan, of een snellere lens verkozen voor dit soort foto's. Nu krijg je een beetje noch mossel noch vis... De "kop" had van mij ook ietsje minder belicht mogen zijn. Het is ook niet makkelijk om van een beeldhouwwerk of iets dergelijks een zeer interessante foto te maken!
        http://www.flickr.com/photos/60108922@N07/
        Nikon d700 + 50 1.8 + 80-200 2.8 + 70-300vr + Samyang 14mm 2.8 + 105 2.8 vr micro + Samyang 85mm 1.4+ Fujifilm x100

        Comment


        • #5
          Re: Kop in 't park

          Ik heb al dikwijls terecht de opmerking gekregen van een drukke achtergrond, maar dit vind ik nu toch wel erg druk. verder volg ik Bokeh.
          Groetjes
          Renée

          Comment

          Working...
          X