Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie kleuren, compo ok. Ook leuk om te zien dat het enkel jij maar bent die aandacht heeft voor deze twee. Het publiek was duidelijk geïnteresseerd in ander volk.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Renners blijven buiten, hoor. Tenzij je ze in de slaapkamer wilt volgen. Mooie, scherpte
foto, en het lachen zal hun wel vergaan zijn toen Gilbert zijn duivels ontbond.
In hun slaapkamer ben ik niet geïnteresseerd... Ik had het over binnensport (volleybal bvb ). Het lukt me nauwelijks om daar deftige foto's van te nemen...
Blijkbaar was Thomas Degand toch wel mee tijdens een lange vlucht... maar ja, Gilbert is tegenwoordig de man he (en hij verdient het)!
Mooie kleuren, compo ok. Ook leuk om te zien dat het enkel jij maar bent die aandacht heeft voor deze twee. Het publiek was duidelijk geïnteresseerd in ander volk.
groeten,
deka
Comment