Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minder is meer...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minder is meer...

    Om maar eens iets anders te proberen, een stilleven gefotografeerd op men tocht in Kortrijk. Een erg minimalistisch beeld, die volgens mezelf erg leuk geworden is!



    Canon EOS 350D
    Tokina 12-24mm
    Diafragma: f/8
    Sluitertijd: 1/50s
    ISO 100

    Alvast bedankt voor de reacties!
    Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

  • #2
    Re: Minder is meer...

    Origineel, een minder courant onderwerp. Bovendien een leuk standpunt.

    Comment


    • #3
      Re: Minder is meer...

      Goed gelukte foto en mooie kleuren .

      Comment


      • #4
        Re: Minder is meer...

        Vind ik ook een zeer geslaagde foto!
        Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

        Comment


        • #5
          Re: Minder is meer...

          inderdaad een speciale opname, de sfeerkleur is goed weergegeven, compo ook ok, sjieke dinges
          turbito
          canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

          Comment


          • #6
            Re: Minder is meer...

            Camerastandpunt vind ik ok, eveneens kleuren maar ik vind de steen minder scherp en dat stoort me wat omdat die zo op de voorgrond staat. Maar blijkbaar ben ik de enige..., dus het zal wel aan mezelf liggen
            There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
            (Ansel Adams)

            Comment


            • #7
              Re: Minder is meer...

              ja die steen zat ook in mijn gedacht, maar kzei niks omdat ik dacht dat het de bedoeling was, maar het zou inderdaad beter ogen moest hij ook scherp zijn
              turbito
              canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

              Comment


              • #8
                Re: Minder is meer...

                Door de onscherpte van de steen, past hij nu niet bij de vlakverdeling. Hij brengt de compo uit balans.
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Minder is meer...

                  Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
                  Camerastandpunt vind ik ok, eveneens kleuren maar ik vind de steen minder scherp en dat stoort me wat omdat die zo op de voorgrond staat. Maar blijkbaar ben ik de enige..., dus het zal wel aan mezelf liggen
                  Ik volg dit wel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Minder is meer...

                    Dank voor de vele reacties!

                    De scherpte van de steen had ik inderdaad ook opgemerkt bij de nabewerking. Zou inderdaad beter geweest zijn moest deze ook mooi scherp zijn.
                    Vind het bij deze foto vooral belangrijk dat ik meer en meer fotografisch kijk en dat is een positieve zaak.
                    Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
                    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Minder is meer...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skelleke Bekijk bericht
                      Dank voor de vele reacties!

                      De scherpte van de steen had ik inderdaad ook opgemerkt bij de nabewerking. Zou inderdaad beter geweest zijn moest deze ook mooi scherp zijn.
                      Vind het bij deze foto vooral belangrijk dat ik meer en meer fotografisch kijk en dat is een positieve zaak.
                      Ben je iets verder gaan opzoeken. En met deze blijkt dat je een inhoudelijke visie hebt op het onderwerp of thema, iets wat ik zeer waardeer Dat het hier nog niet gelukt is (onscherpe steen) zal wel komen. Doe zo verder, verwacht nog 't een en 't ander van jou
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Minder is meer...

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Ben je iets verder gaan opzoeken. En met deze blijkt dat je een inhoudelijke visie hebt op het onderwerp of thema, iets wat ik zeer waardeer Dat het hier nog niet gelukt is (onscherpe steen) zal wel komen. Doe zo verder, verwacht nog 't een en 't ander van jou
                        Dank je! We doen ons best, we gaan ervoor
                        Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
                        You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

                        Comment

                        Working...
                        X