Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laura poseert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laura poseert

Laatste examens gedaan en in en gekke bui .

Re: Laura poseert

Heel mooi van compo en kleur,en een mooie gekke bui,alleen een beetje opletten dat je zwart niet helemaal dichtloopt rechts,(detail hoor) knap portret Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Knappe foto, heel mooi gedaan
      grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

heel leuke look zo met dat mondje.
        vind alleen die knallende nagels iets minder.
        belichting ook wat bleekjes uitgevallen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de reacties!
          Ik volg wat betreft de nagels, maar die doet ze in alle kleuren (en soms 1 in elk kleur of met tijervlekken, bloemetjes er op en wat weet ik alemaal), heb ik niet veel aan te zeggen.
          Bleek vind ik niet, ze heeft een hele blanke huid (hoort bij het rode haar ), dit is echt haar huid zoals die is.
          Het zwart moet ik inderdaad mee opletten, dat vind ik echt moeilijk om goed te krijgen zonder de rest te overbelichten.

Comment

Een hele mooie!

Alleen vind ik haar linker schouder/mouw een beetje raar... Het lijkt alsof ze geen arm heeft (ik hoop natuurlijk dat dat niet echt zo is,anders mijn excuses).
            Misschien croppen tot net naast haar hoofd???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
              .........
              Bleek vind ik niet, ze heeft een hele blanke huid (hoort bij het rode haar ), dit is echt haar huid zoals die is.
              bedoel de hand tegenover het gezicht.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                heel leuke look zo met dat mondje.
                vind alleen die knallende nagels iets minder.
                belichting ook wat bleekjes uitgevallen.
                grt,bouk.
                precies mijn mening.
                en het zwart dan nog.

Maar wel een hele leuke shot!

Comment

KNAP! Euh de foto hé
                  Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nathalie H. Bekijk bericht
                    Een hele mooie!

Alleen vind ik haar linker schouder/mouw een beetje raar... Het lijkt alsof ze geen arm heeft (ik hoop natuurlijk dat dat niet echt zo is,anders mijn excuses).
                    Misschien croppen tot net naast haar hoofd???
                    Ik volg hier. Ook de achtergrondkleur vind ik wat minder geslaagd; maar dat is een persoonlijke smaak.
                    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
                    (Ansel Adams)

Comment

Laat ze maar van die gekke buien hebben, we genieten mee. Vreemd dat Plaatwerker de foto nog niet ontdekt heeft
                      De kleuren zitten imo goed, alleen het 'rode' naast haar hand voelt wat vreemd aan omdat het het zwarte onderbreekt en net de lijn van de arm/hand volgt. (Ofwel meer ofwel minder had imo beter geweest)
                      De schouder heeft imo ook een wat minder goeie positie waardoor er een arm verdwijnt - het toegelopen zwart helpt er niet aan.
                      De rode nageltjes vallen in ieder geval wel op, maar dat past bij zo'n vurig temperament.
                      Mooie foto, alleen wat op je zwart letten.
                      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Vind het toch nog altijd een knappe "bie" om voor het lensje te krijgen...lekker eigenzinnig snoetje met een eigen willetje...
                        Wat mij het meeste stoort is de "verdwenen" arm en de kb'tjes...als je er nog 10 af doet heb je enkel nog een skelletje over (je zou zoveel winnen aan kwaliteit en scherpte mochten het er wat meer zijn)

Alléz Boutje...klein beetje aansturen en wat meer kb'tjes om hier te presenteren...en dat komt goed
                        Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Volg de rest wat betreft het zwarte en de vreemde " arm".
                          Wel inderdaad leuke blik en de nagels zullen haar wel toebehoren en maken hierdoor dus ook deel uit van het portret.
                          groeten,
                          deka
                          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Een tikkeltje ondeugende gedachten... die nagels zetten daar uitroeptekens bij of op zich
                            minst accentueren ze wat de ogen al vertellen. Vind dit mooi.

Comment

Working...
                            X