Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verdronken land

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verdronken land

Exposure time [s]: 1/100
    Exposure program: Manual
    F-Number: F16,0
    Focal length [mm]: 20
    ISO value: 200

Eerste bescheiden poging tot landschapsfotografie...
    Bedankt om te kijken. Tips en commentaar steeds welkom!
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
    (Ansel Adams)

Re: verdronken land

Ik vind 'm wel goed, alleen die sprieten voor die boerderij storen me (een heel klein beetje)
    Nikon D7000 18-105VR

Comment

Mooi landschap,
      wat ik er mooi aan vind, is dat je aan heel de foto ziet, van waar de wind komt,
      zowel aan de wolken, mooi
      grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Voor een eerste poging zeker niet slecht hoor,probeer volgende keer nog wat meer spanning in je beeld te brengen door aandacht te hebben voor een vlakverdeling van de bodem,door invoerende lijnen,de beste raad die ik je kan geven is eens goed te kijken in de showcase landschappen,je zult dan heel goed zien wat ik bedoel.Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
          Voor een eerste poging zeker niet slecht hoor,probeer volgende keer nog wat meer spanning in je beeld te brengen door aandacht te hebben voor een vlakverdeling van de bodem,door invoerende lijnen,de beste raad die ik je kan geven is eens goed te kijken in de showcase landschappen,je zult dan heel goed zien wat ik bedoel.Grtjes Francine
          Francine, golfpunk en Rosie, bedankt voor de reacties;
          Wat de spanning betreft kan ik je best volgen. Ik probeer de volgende keer meer aandacht daar aan te besteden
          There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
          (Ansel Adams)

Comment

Working...
          X