Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik volg. Mooie foto
Ik dacht dat je mss ook de foto onderaan wat kon wegcroppen zodat het onderste blad en donker groene vlak rechts onder wegvallen. Mss gaat de aandacht dan iets meer naar het LHB maar zeker ben ik ook niet.
Grt,
Peter
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Ik volg. Mooie foto
Ik dacht dat je mss ook de foto onderaan wat kon wegcroppen zodat het onderste blad en donker groene vlak rechts onder wegvallen. Mss gaat de aandacht dan iets meer naar het LHB maar zeker ben ik ook niet.
Grt,
Peter
'k Ben het volledig eens met dit bijsnijden en 'k ben wel zeker dat je dan nog een mooiere foto krijgt
Prachtige foto en scherp waar hij scherp moet zijn
'k Ben het volledig eens met dit bijsnijden en 'k ben wel zeker dat je dan nog een mooiere foto krijgt
Prachtige foto en scherp waar hij scherp moet zijn
Sluit me hierbij aan.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Qua compositie vind ik 1 beter... maar inderdaad het blad vooraan trekt wat de aandacht. Het bijna pano-formaat van de update vind ik minder aantrekkelijk. Misschien rechts croppen zodat de rand van het blad in de hoek begint.
Qua compositie vind ik 1 beter... maar inderdaad het blad vooraan trekt wat de aandacht. Het bijna pano-formaat van de update vind ik minder aantrekkelijk. Misschien rechts croppen zodat de rand van het blad in de hoek begint.
ik volg JP hierin, rechts nog een stuk er af dan komt het onderwerp echt op de voorgrond
ik vind dit een sterke plaat
Comment