Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de werkvloer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op de werkvloer

Weer een opdracht voor school, sfeerbeeld van op een werkvloer. Ik koos voor een aardbeienbedrijf en de bureau van KBC verzekeringen.

Vond dit zelf wel een geslaagde foto maar enkel jammer van dat hand met het onscherpe blad, vraagt te veel aandacht denk ik.

sluitertijd: 1/125
    f/6.3
    ISO 200

1/250s
    f/5.6
    ISO 200

1/10
    F/4.5
    ISO 100
    Last edited by Floor_; 4 april 2011, 19:17.

Re: Op de werkvloer

De eerste vind ik zeer geslaagd.. Enige wat ik hier mss had geprobeerd is wat inglijden. Momenteel komt de nadruk wat op de hand doordat deze sterk belicht is maar die is niet scherp, hoeft ook niet... Het gezicht is dan weer wat donker. Toch mooie foto, echt een karakterportret!

De laatste is mooi strak en de beweging van de collega geeft het nog net iets meer...

De tweede vind ik de minste van de drie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andyvy Bekijk bericht
      De eerste vind ik zeer geslaagd.. Enige wat ik hier mss had geprobeerd is wat inglijden. Momenteel komt de nadruk wat op de hand doordat deze sterk belicht is maar die is niet scherp, hoeft ook niet... Het gezicht is dan weer wat donker. Toch mooie foto, echt een karakterportret!

De laatste is mooi strak en de beweging van de collega geeft het nog net iets meer...

De tweede vind ik de minste van de drie...
      Bedankt voor je reactie, helemaal eens mee trouwens. Aan het gezicht kan ik wel iets doen, wat lichter maken.

Comment

De eerste en de derde voor mij,ik zou aan de eerste niets veranderen denk ik,twee mooie foto's Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Working...
        X