Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het standbeeld zit hier een beetje natuurlijk gekaderd zo tussen die twee bomen links en rechts ... Door het standbeeld vanop de rug te fotograferen stel ik me de vraag waar kijkt het standbeeld op, naar uit ? Hoe ziet het gezicht van dit beeld eruit ... Misschien eens een iewat andere manier om een standbeeld te fotograferen. Standbeelden op zich zijn nu niet echt mijn ding, maar ieder zijn ding natuurlijk.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ik volg hier DEKA. Door op de rug te fotograferen wordt je als kijker geprikkeld. Dus goed gevonden vind ik. Ik zou onder en bovenkant wat wegsnijden zodat het haagje onderaan er juist niet opstaat en het bovenste takje ook weg is. Dat bovenste takje kan je wellicht ook via PS wegdoen maar hoe je dit moet doen weet ik zelf ook niet
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Comment