deze wou zich verstoppen als ik met de wagen voorbij reed.... gelukkig ben ik geen jager valt deze mee??of wat kan er beter....?? dankt u
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik zie je wel.....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ik zie je wel.....
Tecnische opmerkingen laat ik aan andere over. Ik vind dit een zeer sprekende foto over een angst'haas'. k' zie de angstige bkik in het oog!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
-
Je bent misschien geen jager, maar je hebt toch goed geschoten
De haas staat er mooi op, de angst druipt van de fotoNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Het moment is goed, maar je had nog een stopje dichter kunnen draaien en dat had de scherpte ten goede gekomen.
Welke lens heb je hiervoor gebruikt ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
hey allemaal, bedankt voor jullie reacties tof dat jullie allen dezelfde mening deelden
ik heb deze geschoten op een grijze dag met de sigma 70-300 lens zonder IS. ik heb deze gekocht omdat ik dan wat meer kan inzoomen op de vogeltjes. met mijn canon ef 70-200 kwam ik veel tekort. Aangezien deze dicht bij de weg zat kon ik zeker meer ingezoomd hebben. maar hop hop weg was hij....
Comment
Comment