Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
In de eerste foto komen al de takken nogal rommelig over. Daar kun je natuurlijk niet veel aan doen.
De tweede foto heeft wel potentieel vind ik. Door een lichtjes andere crop (van elke kant er wat af, behalve van de onderkant) kan je meer de aandacht leggen op het zigzaggende wandelpad.
ook even op je site geweest en kom tot de conclusie, dat je nogal vaak te laag zit met je diafragma.
probeer het eens wat hoger, zo tussen de F8 en F12 voor dit werk.
grt,bouk.
ook even op je site geweest en kom tot de conclusie, dat je nogal vaak te laag zit met je diafragma.
probeer het eens wat hoger, zo tussen de F8 en F12 voor dit werk.
grt,bouk.
bedankt bouk, dit heb ik nodig om bij te leren
het is allemaal een beetje nieuw voor mij, dus alle technische info of info over instellingen zijn zeker welkom.
Foto 1 vind ik ook een beetje een rommelige compo ... Eens kijken of de pomp er niet beter op kon vanuit een ander standpunt ?
Foto 2 vind ik de kleuren een beetje flets ... Het slingerpad heeft wel iets, maar komt er hier niet echt uit, ook weer een beetje door de rommelige situatie errond. Maar daar kan jij niks aan veranderen. Misschien het slingerpad ergens laten vertrekken vanuit een hoek ? Je standpunt zo proberen in te nemen dat het pad als het ware vertrekt vanuit een hoek en dan diagonaal wel loopt ( waarmee ik niet bedoel dat je de foto schuin moet maken ).
Of misschien kijken als je het slingerpad niet vanuit een hogere situatie kon opnemen, zodat je meer het gevoel krijgt dat het pad zich echt de diepte inslingert ?
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment