Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pasen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pasen

De lente is weer in het land en ook Pasen komt er stilaan aan. Hier een paasbloempje uit de tuin

Last edited by xJOMAx; 27 maart 2011, 20:21.
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Re: Pasen

Het beeld mist precies een beetje levendigheid,zou nog eens kijken naar de helderheid en de verzadiging,is dit een ferme crop,je heb ook nogal veel ruis.Beetje meer Dof mocht ook wel,niettemin een goeie poging,niet zo gemakkelijk vast te leggen die bloempjes vind ik Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      Het beeld mist precies een beetje levendigheid,zou nog eens kijken naar de helderheid en de verzadiging,is dit een ferme crop,je heb ook nogal veel ruis.Beetje meer Dof mocht ook wel,niettemin een goeie poging,niet zo gemakkelijk vast te leggen die bloempjes vind ik Grtjes Francine
      Er is niets bewerkt, dus ik zal eens even kijken in PS . De ruis klopt inderdaad. Iso stond nog ingesteld van nachtfotografie, dus 1600 ISO, oeps
      Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Heb je de foto nu vervangen? Hij ziet er nu heel wat helderder en mooier uit, Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
          Heb je de foto nu vervangen? Hij ziet er nu heel wat helderder en mooier uit, Grtjes Francine
          Beetje veranderd, ja. Bedankt
          Groetjes

Comment

Working...
          X