Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
hoekje om
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: hoekje om
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtOp zich een mooi beeld, maar de kleuren mogen wat mij betreft wat feller.
grt RosieGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
goh dit is een moeilijke,
ik weet niet hoe het komt, maar voor mij doet deze foto het niet.
er zit precies nogal weinig spanning in.een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Ik vind dit op zich wel een heel mooi beeld,maar ik denk dat het wringt door de combinatie van de renners en de kleuren,hadden er geen renners opgestaan,maar alleen echte natuur bvb nog watervogels dan zouden die bleke kleurtjes het heel goed gedaan hebben denk ik, het zou een beetje een dromerig en rustig beeld geworden zijn ,en heel mooi ook,nu verstoren de moderne outfit van de renners die uitvoering,ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel,renners of wielertoeristen associeer ik meer met felle kleuren dan met sfeer,als ik de wielertoeristen wegdenk zie ik een prachtplaatGrtjes Francine
Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtIk vind dit op zich wel een heel mooi beeld,maar ik denk dat het wringt door de combinatie van de renners en de kleuren,hadden er geen renners opgestaan,maar alleen echte natuur bvb nog watervogels dan zouden die bleke kleurtjes het heel goed gedaan hebben denk ik, het zou een beetje een dromerig en rustig beeld geworden zijn ,en heel mooi ook,nu verstoren de moderne outfit van de renners die uitvoering,ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel,renners of wielertoeristen associeer ik meer met felle kleuren dan met sfeer,als ik de wielertoeristen wegdenk zie ik een prachtplaatGrtjes Francine
gr,
Comment
-
Comment