Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als het kan,....wat groter posten (900pixels langste zijde)
Een landschapje leent zich wel tot zw/w, maar ik vind deze wat te flets, misschien wat contrast aanpassen.
Er mag voor mij ook wel wat af onderaan, teveel voorgrond die weinig waarde toevoegd aan de foto
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
ik volg nele hier in. en het is inderdaad spijtig dat da grote dak met zoveel aandacht lopen gaat.
maarja dat dak is er he en daar kun je weinig aan doen vrees ik
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Ja het dak staat er wel,maar dan kan je als fotograaf eens kijken of er niet een boeiender standpunt of hoekje in Aspelare te vinden was,ik zou nog eens terug gaan en experimenteren met andere uitzichten,dat zal vast wel lukken Grtjes Francine
Comment