Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
alle vrouwen zullen dit goed vinden
maar de fotografie komt hier toch op de eerste plaats
hoe kan je zo een foto beoordelen
Zal morgen de originele plaatsen als je dat graag wil hoor, heb niets te verstoppen daarvoor doe ik het niet. Maar soms mag het toch ook wel eens iets anders zijn hé
1 -3-2- voor mij,nr een is mooier van compo en het kleur in het gezicht is mooier dan in nr drie,de tweede bekoord mij niet omwille van de pose,een beetje te stijf vind ik.De bewerking is wel leuk gedaan hoor,al hou ik persoonlijk meer van een sobere foto. Grtjes Francine
alle vrouwen zullen dit goed vinden
maar de fotografie komt hier toch op de eerste plaats
hoe kan je zo een foto beoordelen
Ben het volledig met je eens en ik ben nochtans een vrouw.
Het moet een foto beoordeling blijven. Deze bewerkingen zijn mooi maar hier niet nodig.
Ik kijk ernaar uit om ze zonder de toeters en de bellen te zien want ze lijken me wel supergoed.
Smaken verschillen, Ik ben een vrouw en een oma, en vind dit schattige foto's
ze zijn zeer mooi en zacht, zonder die bewerkingen zie je ook al dat ze zonder ook heel mooi zijn
grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Ik ben ook een vrouw, maar zou toch wat minder gaan voor al dat roze gedoe errond ... 't Is me net ietske teveel van het goede ... Foto 2 vind ik wel leuk, maar ik heb er een beetje een ' te snel oud ' gevoel bij . Ik vind deze pose niet zo passend voor zo'n kleine meid, maar ja, 't zal wel al een fotomodel in spé zijn en ze zal het poseren al in zich hebben.
Foto 1 en 3 kunnen wel voor mij, alhoewel ik vermoed dat er iets anders was waar het meisje liever naar keek dan naar de camera. Dit zijn mijn persoonlijke meningen hoor. 't ZIjn wel mooie foto's naar scherpte en kleuren toe hoor. 'k Zou het er wellicht minder goed van af brengen mocht ik dit model mogen fotograferen.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ook ik ben een vrouw, en heb het niet zo voor de bewerkingen van 1 en 3.
Ik heb liever het strakke zoals in 2. Maar daar wringt de pose idd een beetje.
Maar.... zoveel mensen zoveel smaken...
De foto's zijn ongetwijfeld heeeeel mooi zonder de franjes....
op zich lijken de foto's mij wel in orde.
maar... sorry da ik het zeg, ik vind dat de bewerkingen je foto's naar beneden halen tot op prullenmand niveau.
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment