Mooie foto's van een mooi hondje! Bij de tweede had je beter wat meer plaats gelaten links en onder het beestje. Hij zit wat krap in het kader zoals ze het hier zeggen.
Ik zou ook wel graag een hond hebben die eens even blijft zitten of liggen als ik een foto wil maken. Dat is me bij de onze nog nooit gelukt. Zal wel aan de opvoeding liggen
Ook misshien eens de sticky notes lezen; daar vind je heel wat waardelvolle info over het forum.
Fotos mogen groter gepost worden. tot 900pixels langste zijde. Zo zullen we je mooie hond beter kunnen bewonderen.
(makkelijk is ook als je de EXIF gegevens in de foto laat zitten of ze bij de post meegeeft)
#1 mooie compo, mooie foto. (Spijtig van de slagschaduw)
#2 hond wat krap in het kader, maar verder een mooie foto (spijtig van de lucht, is moeilijk te vermijden). Ik zou die wel wat oplichten zodat er meer detail in z'n mooie zwarte vacht te zien is. (Gezien de schaduwen vermoed ik dat de fotos bij felle zon rond de middag genomen zijn, in dat geval vind ik dat de kleur iets te geel is of beter te weinig blauw bevat)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Chris k. We hebben inderdaad veel tijd besteed aan de opvoeding anders had dit waarschijnlijk niet gelukt
Saphi, ik was me bewust van het krappe kader tijdens het maken van de foto. Heb er dan ook meer van gemaakt en zal deze ook plaatsten. Hij is in de namiddag gemaakt op het strand toen de zon mooi oranje/geel was. De lucht is wat aan de lichte kan, maar dat heeft te maken denk ik omdat ik tegen de zon in fotografeerde.
JPV bedankt we zijn er ook trots op. Ze is nu 2 jaar.
Ik heb geprobeerd de volgende foto wat beter in het beeld te krijgen.
Ben benieuwd naar jullie reacties
Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900
Bij de nieuwe is de positie beter, alsook lijkt de kleur met correcter.
De pose, muiltje iets open vind ik ook charmanter
Jammergenoeg heb je in deze meer last met onderbelichte vacht (donkere deel) met verlies van detail.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Bij de nieuwe is de positie beter, alsook lijkt de kleur met correcter.
De pose, muiltje iets open vind ik ook charmanter
Jammergenoeg heb je in deze meer last met onderbelichte vacht (donkere deel) met verlies van detail.
Ik volg het comment hier van Saphi ,toch mooie binnenkomers.Grtjes Francine
Comment