Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mama en zoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mama en zoon

Is dit iets?? ik weet niet wat ik moet denken van de bank, is precies of hangt langs rechts in het oneindige.
    Is dit storend

Re: mama en zoon

Vor mij zou je de onderkant van de bank er mogen afknippen en enkel de plank in beeld laten.
    Voor de rest vind ik het een knappe benadering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Webbitz Bekijk bericht
      Vor mij zou je de onderkant van de bank er mogen afknippen en enkel de plank in beeld laten.
      Voor de rest vind ik het een knappe benadering.
      Daar kan ik inkomen.

Het zou ook wel mooier zijn moest de zoon naar de mama toeleunen ipv ervanaf.
      Omzetting is anders wel prima - zo valt de egale lucht minder op. Ietsje meer contrast mag ook wel.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Pootjes van het plankje wat korter maken
        Alhoewel de zoon verder af van mama leunt, is mama er toch nog om hem te behoeden tegen een smakje op de grond ... Sluit mooi aan bij die wankele eerste stapjes. Telkens bevindt zoontje zich vanuit zijn standpunt op grote hoogte en is er wel iemand om hem te "dragen".
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

beetje opschuiven dat je de rand van de bank ziet
          foto heeft wel iets maar staat niet goed in het kader
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
          X