Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik bezondig mij ook geregeld aan dit soort foto's.
Maar als er echt helemaal niets scherp is, gaan ze onverbiddelijk in de afvalbak.
Deze had het bij mij dus niet overleefd.
Ik bezondig mij ook geregeld aan dit soort foto's.
Maar als er echt helemaal niets scherp is, gaan ze onverbiddelijk in de afvalbak.
Deze had het bij mij dus niet overleefd.
Ja inderdaad de scherpte ligt op de radiator,ik vind hem wel iets hebben hoor,ik denk echter dat het beter was geweest dat de scherpte in de verte lag, echt op de view Grtjes Francine
Ik heb dit ook al meerdere malen geprobeerd en ben er nog niet in geslaagd.
Deze foto is beter dan mijn pogingen, maar is ook nog niet "super" volgens mijn bescheiden mening. Er moet ergens scherpte aanwezig zijn.
De foto heeft wel iets.
Mvg,
Eddy
Comment